|
|
|
|
|||||||||||||||
Prof.Dr.
Selçuk Burak Haşıloğlu
|
|
|
||||||||||||||||
KİŞİSEL BİLGİLER
|
|
|
||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||
Unvan, Adı Soyadı _ |
Prof.Dr.
Selçuk Burak Haşıloğlu |
|
||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||
Çalışma Alanları _ |
Pazarlama Analitiği ve Araştırması Pazarlama Bilgi Sistemi Karar Destek Sistemleri Veri Madenciliği, Büyük Veri İş İstihbaratı (İş Zekası) Kantitatif Karar Verme Teknikleri Proje Döngüsü Yönetimi E-Ticaret, E-Pazarlama, Dijital
Pazarlama Denizli Tekstil ve Turizm Sektörü |
|
||||||||||||||||
İletişim_ |
Pamukkale
Üniversitesi İktisadi
ve İdari Bilimler Fakültesi Yönetim
Bilişim Sistemleri Karar
Bilimleri ABD Kınıklı Kampüsü, 20070 Denizli – TÜRKİYE
Tel.: +0090 258 2952800 hasiloglu@pau.edu.tr |
|
||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||||||
EĞİTİM BİLGİLERİ |
|
|||||||||||||||||
Post-Doktora_
|
2008-2009 University of Reading Informatics Research Center, Henley
Business School Reading – UK “MIS- Yönetim Bilişim Sistemleri, Semiotics” |
|
||||||||||||||||
Doktora_
|
2000-2006 Gazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Genel
İşletme ABD Ankara – TURKİYE “Elektronik Posta ile Pazarlama” |
|
||||||||||||||||
Yüksek Lisans_
|
1995, 2012-2017 Pamukkale Üniversitesi Fen Bilimler Enstitüsü Bilgisayar Mühendisliği ABD Denizli – TÜRKİYE “Algı Haritası
Modeli” |
|
||||||||||||||||
Yüksek Lisans_
|
1996-1998 Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Genel İşletme ABD Denizli – TÜRKİYE “Elektronik Ticaret” |
|
||||||||||||||||
Lisans_
|
1988-1993 Atatürk Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Matematik Bölümü Erzurum – TÜRKİYE |
|
||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||
GÖREVLER Akademik Görevler |
|
|||||||||||||||||
Prof.Dr_
(Karar
Bilimleri) |
2017- devam ediyor Pamukkale
Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Yönetim
Bilişim Sistemleri Bölümü, Karar Bilimleri ABD Denizli –
TÜRKİYE |
|
|
|||||||||||||||
Doç.Dr_
(Karar
Bilimleri) |
2013- 2017 Pamukkale
Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Yönetim
Bilişim Sistemleri Bölümü, Karar Bilimleri ABD Denizli –
TÜRKİYE |
|
|
|||||||||||||||
Doç.Dr_
(Pazarlama) |
2011-
2013 Pamukkale
Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İşletme
Bölümü, Üretim Yönetimi ve Pazarlama ABD Denizli –
TÜRKİYE |
|
|
|||||||||||||||
Misafir
Öğretim Üyesi_
(Internet
Marketing) |
2008- 2009 Informatics
Research Center, Henley Business School University
of Reading, Reading –
İNGİLTERE |
|
|
|||||||||||||||
Yardımcı Doçent Dr_
(Pazarlama) |
2007-
2011 Pamukkale
Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İşletme
Bölümü, Üretim Yön. ve Pazarlama ABD Denizli – TÜRKİYE
|
|
|
|||||||||||||||
Öğretim
Görevlisi_
(Pazarlama) |
2002- 2007 Pamukkale
Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İşletme
Bölümü, Üretim Yön. ve Pazarlama ABD Denizli –
TÜRKİYE |
|
|
|||||||||||||||
Araştırma
Görevlisi_
(Pazarlama)
|
2000-2002 Gazi Üniversitesi
İktisadi ve
İdari Bilimler Fakültesi İşletme Bölümü Ankara –
TÜRKİYE |
|
|
|||||||||||||||
Araştırma
Görevlisi_
(Pazarlama) |
1999-2000 Pamukkale
Üniversitesi İktisadi
ve İdari Bilimler Fakültesi İşletme
Bölümü, Üretim Yön. ve Pazarlama ABD Denizli – TÜRKİYE |
|
|
|||||||||||||||
Öğretim
Görevlisi _
|
1995-1999 Pamukkale
Üniversitesi Denizli
Meslek Yüksekokulu Denizli –
TÜRKİYE |
|
|
|||||||||||||||
Bilgisayar Uzmanı_ |
1994-1995 |
|
|
|||||||||||||||
|
Dumlupınar
Üniversitesi Bilgi İşlem Merkezi Kütahya
– TÜRKİYE |
|
|
|||||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||||||
Yurt Dışı Görevler - Ders Verme |
|
|
||||||||||||||||
Galati_
(Internet
Marketing)
|
1-5
Nisan 2014 LLP/Erasmus
Teachıng Staff Exchange Program Universitatea “Dunarea de Jos” din Galati, Galati,
ROMANIA |
|
|
|||||||||||||||
Radom_
(Internet
Marketing)
|
30
Eylül- 6 Ekim 2013 LLP/Erasmus
Teachıng Staff Exchange Program Radom Academy of Economics, Radom - POLAND |
|
|
|||||||||||||||
Ploiesti_
(Internet
Marketing)
|
23-25
Mayıs 2012 LLP/Erasmus
Teachıng Staff Exchange Program Universitatea Petrol-Gaze Din Ploiesti, Bd.Bucuresti,
Ploiesti, ROMANIA |
|
|
|||||||||||||||
Worms_
(Internet
Marketing)
|
23-26
Ekim 2008 LLP/Erasmus
Teachıng Staff Exchange Program Worms
University of Applied Sciences, Worms - GERMANY |
|
|
|||||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||||||
|
||||||||||||||||||
Anabilim Dalı Başkanlığı_ |
26.12.2013-
devam ediyor Yönetim
Bilişim Sistemleri Bölümü Karar Bilimleri ABD Pamukkale
Üniversitesi Denizli –
TÜRKİYE |
|
|
|||||||||||||||
Bölüm Başkanlığı_ |
17.12.2013-
devam ediyor Yönetim
Bilişim Sistemleri Bölüm Başkanı Pamukkale
Üniversitesi Denizli –
TÜRKİYE |
|
|
|||||||||||||||
Fakülte Kurul Üyeliği_ |
2019- devam
ediyor Pamukkale
Üniversitesi Turizm
Fakültesi Denizli –
TÜRKİYE |
|
|
|||||||||||||||
Yönetim Kurulu Üyeliği_ |
2019- devam
ediyor Pamukkale
Üniversitesi Turizm
Fakültesi Denizli – TÜRKİYE
|
|
|
|||||||||||||||
Etik Kurulu Üyeliği_ |
2017- devam
ediyor Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırma ve Yayın Etiği Kurulu Üyesi Pamukkale
Üniversitesi Denizli –
TÜRKİYE |
|
|
|||||||||||||||
Danışma Kurulu Üyeliği_ |
2013- 2015 Üniversite Sanayi
İşbirliği Arş. Merkezi Danışma Kurulu Üyesi Pamukkale
Üniversitesi Denizli –
TÜRKİYE |
|
|
|||||||||||||||
Yönetim Kurulu Üyeliği_ |
2013-2016 Pamukkale
Üniversitesi İletişim
Fakültesi Denizli –
TÜRKİYE |
|
|
|||||||||||||||
Yönetim Kurulu Üyeliği_ |
2012-2016 Türkiye Satranç
Federasyonu Ankara -
TÜRKİYE |
|
|
|||||||||||||||
Yönetim Kurulu Üyeliği_ |
2012-2015 Pamukkale
Üniversitesi Stratejik
Araştırma Geliştirme ve Entegrasyon Araştırma ve
Uygulama Merkezi - Araş.ve Uyg. Merkezi Denizli –
TÜRKİYE |
|
|
|||||||||||||||
Fakülte Kurulu Üyeliği_ |
Pamukkale
Üniversitesi İktisadi ve
İdari Bilimler Fakültesi Denizli –
TÜRKİYE |
|
|
|||||||||||||||
Yönetim Kurulu Üyeliği_ |
15.04.2011-
2019
Pamukkale
Üniversitesi Sosyal
Bilimler Enstitüsü Denizli –
TÜRKİYE |
|
|
|||||||||||||||
Yönetim Kurulu Üyeliği_ (Doçent
Temsilcisi) |
01.11.2011-01.11.2014 İktisadi
ve İdari Bilimler Fakültesi Denizli –
TÜRKİYE |
|
|
|||||||||||||||
Fakülte Kurulu Üyeliği_ (Yardımcı
Doçent Temsilcisi) |
31.07.2010-08.04.2011 Pamukkale
Üniversitesi İktisadi
ve İdari Bilimler Fakültesi Denizli –
TÜRKİYE |
|
|
|||||||||||||||
Yönetim Kurulu Üyeliği_ (Yardımcı
Doçent Temsilcisi) |
31.07.2010-08.04.2011 Pamukkale
Üniversitesi İktisadi
ve İdari Bilimler Fakültesi Denizli –
TÜRKİYE |
|
|
|||||||||||||||
Bölüm Bşk.Yrd._ |
25.05.2010
– 15.12.2013 Pamukkale
Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İşletme
Bölümü, Bölüm Başkan Yardımcısı Denizli –
TÜRKİYE |
|
|
|||||||||||||||
Koordinatör_ (Projeler
Koordinatörü) |
2001- 2008 Pamukkale
Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Proje
Merkezi Koordinatörü Denizli –
TÜRKİYE |
|
|
|||||||||||||||
Müdür Yardımcısı_ |
1996-1999 Pamukkale
Üniversitesi Denizli
Meslek Yüksekokulu Denizli
– TÜRKİYE |
|
|
|||||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||||||
|
||||||||||||||||||
Genel Yayın
Yönetmeni, Editör_
|
2010-devam ediyor İnternet
Uygulamaları ve Yönetimi Dergisi Indexed: EBSCOHost
– DOAJ - Cabell's Directory Denizli,
Türkiye |
|
|
|||||||||||||||
Editör_
|
2014-2020 Pamukkale
Journal of Eurasian Socioeconomic Studies Denizli,
Türkiye |
|
|
|||||||||||||||
Bölüm
Editörü_
|
2008-2020 PAU Sosyal
Bilimler Enstitüsü Dergisi Denizli,
Türkiye |
|
|
|||||||||||||||
Editör
Yardımcısı_
|
2014-2020 Pamukkale
İşletme ve Bilişim Yönetimi Dergisi Denizli,
Türkiye |
|
|
|||||||||||||||
Marketing Committee_
|
2013- 2020 FIDE Word Chess
Federation |
|
|
|||||||||||||||
Düzenleme Kurulu_
|
Mayıs 2013 Denizli Kent
Ekonomisi Forumu Denizli |
|
|
|||||||||||||||
Program
Committee_
|
2010-2019 International
Conference on Informatics and Semiotics in Organisations (ICISO) China, UK, Netherlands,
Sweden, France, Brazil |
|
|
|||||||||||||||
Reviewer Committee_
|
2009-2016 The Electronic
Journal of Business Research Methods Indexed: Ulrich directory, EBSCO database, Cabell,
CiteseerX Reading, UK |
|
|
|||||||||||||||
Editorial
Board_
|
2008- 2014 IJBM- International
Journal of Business and Management Indexed: AMICUS, APAIS, DOAJ, EBSCOhost, ProQuest Toronto,
Canada |
|
|
|||||||||||||||
Editorial
Board_
|
2010-2012 Pamukkale
Journal of Sport Sciences Indexed: EBSCOHost - DOAJ Denizli,
Türkiye |
|
|
|||||||||||||||
Yürütme Kurulu
Başkanı_
|
2011, 2013 ve 2014yılları E-Pazarlama
Çalıştayı Pamukkale
Üniversitesi İİBF Denizli,
Türkiye |
|
|
|||||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||||||
Verilen Dersler
|
|
|
||||||||||||||||
Lisans_
|
·
E-Ticaret ·
İnternet’te Pazarlama ·
Pazarlama Araştırmaları ·
Pazarlama İlkeleri ·
Pazarlama Yönetimi |
·
Hizmet Pazarlaması ·
Tüketici Davranışları ·
Veri madenciliği ·
Proje yönetimi ·
Yönetim Bilişim Sistemleri |
|
|||||||||||||||
Yüksek
Lisans_
|
·
İnternet’te Pazarlama ·
Pazarlama Araştırmaları ·
Uluslararası Pazarlama ·
Karar Analizi |
|
|
|||||||||||||||
Doktora_
|
·
Kantitatif Karar Verme Teknikleri ·
Nitel Araştırma Yöntemleri ·
E-İşletmecilik Stratejileri |
|
|
|||||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||||||
Proje Hakemlik /
Değerlendiricilikler (TÜBİTAK, Kalkınma Ajansları,
Teknokentler, Üniversiteler) |
|
|
||||||||||||||||
Sanayi
Bakanlığı Hakemlik_ |
2017-2018 Ankara, İstanbul |
|
||||||||||||||||
TEYDEB
İzleyicilik_ |
2017-2018 İstanbul |
|
||||||||||||||||
KOSGEB
Hakemlik_ |
2017-2020 Denizli |
|
||||||||||||||||
TÜBİTAK
İzleyicilik_ |
2016-2020 İzmir- İstanbul |
|
||||||||||||||||
TEYDEB
Hakemlik_ |
2015-2020 İstanbul |
|
||||||||||||||||
TUBITAK
Panel-Hakemlik_ |
2013-2020 Ankara |
|
||||||||||||||||
TUBITAK Dış Panel _ |
2009-2020 |
|
||||||||||||||||
Değerlendirme
Komitesi Üyeliği_ |
2011-2019 |
|
||||||||||||||||
|
OKA Orta Karadeniz Kalkınma Ajansı,
Samsun GEKA Güneyege Kalkınma
Ajansı, Denizli |
|
||||||||||||||||
Bağımsız Değerlendiricilik_
|
2011-2015 BEBKA
Bursa Eskişehir Bilecik Kalkınma Ajansı
İSTKA İstanbul Kalkınma Ajansı KUDAKA Kuzeydoğu Anadolu Kalkınma Ajansı |
|
||||||||||||||||
Firma Proje Değerlendiricilik_
|
2010-2020 Pamukkale Teknokent |
|
||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||
BAŞARILAR |
|
|||||||||||||||||
Ödül ve Burslar |
|
|
|
|||||||||||||||
E-Türkiye Ödülleri Yarışması _ |
TÜSİAD ve TBV
tarafından organize edilen 8. e Türkiye (eTR) Ödülleri, 20 Aralık 2010
Pazartesi günü, Türkiye Büyük Millet Meclisi (TBMM) Başkanı Mehmet Ali
Şahin'in himayesinde TBMM'de gerçekleşti. |
|
|
|||||||||||||||
DTM Bilim Ödülü Birinciliği_ |
T.C. Başbakanlık Dış
Ticaret Müsteşarlığı, 2008 Yılı Dış Ticaret Bilim Ödülü Birinciliği, “Türkiye
Menşeli Tekstil Mamulleri İmajının Bulanık Mantık ile Değerlendirilmesi ve
Denizli Tekstil Sanayisine Yönelik bir Uygulama”, 13 Ekim 2008, Ankara
Sheraton Otel, 7000YTL. |
|
|
|||||||||||||||
TUBITAK Post Doktora Bursu_ |
TUBITAK-BIDEB_Yurt Dışı
Doktora Sonrası Araştırma Burs Programı-2219, Informatics Research Center,
Business School, University of Reading, Mart 2008 – Mart 2009, 20400 USD |
|
|
|||||||||||||||
PAÜ. Akademik Başarı Ödülü_ |
Pamukkale Üniversitesi
2007-2008 Öğretim Yılı Akademik Başarı Ödül Töreni, “Elektronik Posta ile
Pazarlama Modellerinin Geliştirilmesi”, TUBITAK-107K528’nolu proje, 29 Şubat
2008 |
|
|
|||||||||||||||
KAM Makale Yarışması_ |
Ahmet Bardakcı, Selçuk
Burak Haşıloğlu (2008) “Buldan Dokumacılık İşletmerlerinde Güç Birliği: Ortak
Marka–Perakendecilik” Kent
Araştırmaları Merkezi, Kent Esnaf ve Zanaatkârlarının Ekonomik Sorunları ve
Çözüm Önerileri Makale Yarışması, 9 Ocak 2008, İkincilik Ödülü, 1500 YTL |
|
|
|||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||
Projeler /
Destekler
|
|
|
||||||||||||||||
TUBITAK Proje Yürütücüsü_
|
Selçuk Burak Haşıloğlu,
“Türkiye’nin Cevaplama Tarzı Profiline Dayalı Ölçek Çalışmaları”, TUBITAK,
Proje No: 115K155, 2015-2017 |
|
|
|||||||||||||||
Proje Yürütücüsü_
|
Pamukkale Üniversitesi “Pamukkale
Üniversitesi Bilimsel Dergilerin ve Editöriyal Hizmetlerinin Geliştirilmesi”, PAÜ. BAP. Kurumsal Altyapı Projesi,
2015-2018 |
|
|
|||||||||||||||
Danışman _
|
PAU Teknoloji Transfer Ofisi, “Güney Ege Bölgesinde Üretim Odaklı
Kooperatiflerin Mevcut Durum Analizi ve Gelişme Stratejileri Çalışması”
GEKA-2015 |
|
|
|||||||||||||||
Danışman _
|
DETKİB, “Denizli Tekstil Sanayi Stratejik Ortaklık Şebeke
Organizasyonu Bilişim Altyapısının Kurulması”, GEKA-2015 Doğrudan Faaliyet
Desteği, 2015 |
|
|
|||||||||||||||
Proje Yürütücüsü_
|
Pamukkale
Üniversitesi “İ.İ.B.F.Bilişim Altyapısının İyileştirilmesi”, PAÜ. BAP.
Kurumsal Altyapı Projesi, 2015 |
|
|
|||||||||||||||
Danışman _
|
Denizli Ticaret Odası, “Denizli Tekstil Yenilik ve Tasarım Merkezi”
GEKA-2013 Doğrudan Faaliyet Desteği, 2013 |
|
|
|||||||||||||||
Araştırmacı_
|
Pamukkale Üniversitesi,
“Denizli Tekstil Sanayi Envanterinin Belirlenmesi” GEKA-2011 Doğrudan
Faaliyet Desteği, 2012
|
|
||||||||||||||||
Danışman_
|
Denizli Ticaret Odası, “Güney
Egeli KOBİ’ler İnovasyon Yolunda”, GEKA- Ajansının İktisadi Kalkınma Mali
Destek Programı, 2011-2012
|
|
||||||||||||||||
KOSGEB Endüstriyel Uyg.-
|
Selçuk Burak Haşıloğlu, “Duyarlı
Toplum & Sibiyo sisteminin geliştirilmesi ve pazara sunulması”,
2011-2013
|
|
||||||||||||||||
Teknogirişim Sermayesi Desteği_
|
“İnternet’te pazarlama
yazılım ve modellerinin oluşturulması ve pazara sunulması”,
0094.TGSD.2009, 2009-2010
|
|
||||||||||||||||
TUBITAK Proje Yürütücüsü_
|
Selçuk Burak Haşıloğlu, “Elektronik
Posta ile Pazarlama Modellerinin Geliştirilmesi”, TUBITAK, Proje
No: 107K528, 2008-2011
|
|
||||||||||||||||
Yardımcı Araştırmacı_
Sosyal Bilimler Koordinatörü |
İnan Özer, “Denizli
İl Merkezi Suç Haritası ve Suç Analizi”,
TUBITAK, EGM, Proje No:105G090, 2006- 2009
|
|
||||||||||||||||
Yardımcı Araştırmacı_
|
Ensar
Yeşilyurt, “İmalat Sanayi, Madencilik ve Taşocakçılığı ve
Enerji Gaz ve Su Sektörlerine Ait ISIC Revize 2-Revize 3 Veri Sınıflandırma
Sistemlerine İlişkin Dönüşüm Oranlarının Hesaplanması”, TUBİTAK,
Proje No: 106K052, 2006-2007 |
|
||||||||||||||||
Ortak
Proje Yürütücülüğü_ |
İrfan
Süer, Selçuk Burak Haşıloğlu, “Elektronik Posta ile Pazarlama Stratejileri”,
Pamukkale Üniversitesi BAP Birimi, NO:2006-İİBF-001, 2005- 2006 |
|
||||||||||||||||
Ortak Proje Yürütücülüğü_
|
İnan Özer, Selçuk Burak Haşıloğlu, “Denizli
Sanal Ticaret Noktası Araştırması”, Pamukkale Üniversitesi BAP Birimi,
2002- 2005 |
|
||||||||||||||||
Araştırmacı_
Uşak İli Koordinasyonu
|
Hasan Kazdağlı, “Denizli, Afyon, Uşak
ve Muğla İlleri Doğal Gaz Potansiyeli Araştırması”, Pamukkale
Üniversitesi, ODTÜ ve BOTAŞ, 2002-2003 |
|
||||||||||||||||
Araştırmacı_
|
Hasan Kazdağlı, “Denizli Sanayi
Envanteri Araştırması”, KOSGEB, DİE ve Denizli Sanayi Odası, 2001- 2003 |
|
||||||||||||||||
Araştırmacı_
|
Arif
Akşit, “Denizli
Tekstil ve Turizm Sektöründe Bilgisayar Sistemlerinin Kullanımı ve
Yaygınlaştırılması”, PAÜ BAP ve DPT, No:1996 DMYO-02, 1996 |
|
||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||
Seçilmiş
Seminerler / Paneller / Davetli Konuşmalar
|
|
|||||||||||||||||
Konuşmacı_ |
“Anket mi? Bir daha düşünün!”, 23. Ulusal Pazarlama Kongresi, Haziran
2018, Kocaeli |
|
||||||||||||||||
Seminer_ |
“Müşteri İlişkilerinde Modern Yaklaşımlar”, BEBKA-Bilecik
Ticaret ve Sanayi Odası, Kasım-Aralık 2015 |
|
||||||||||||||||
Seminer_ |
“Teksport.org Farkındalık Semineri”, GEKA-DENIB-DETGIS 2015 yılı içerisinde 10 toplantı |
|
||||||||||||||||
Seminer_ |
“Denizli Tekstil Yenilik ve Tasarım Merkezi Çalıştayı_DTO,
Farkındalık Semineri” Aydın
Ticaret Odası & GEKA, Mayıs 2014 |
|
||||||||||||||||
Konuşmacı_ |
“Pamukkale Destinasyonu İmajının Çekicilik
Faktörlerine Göre Değerlendirilmesi”, III. Pazarlama Araştırmalarında Alternatif
Yöntemler Sem., Hacettepe Üniversitesi, Beytepe, Ankara, 7-8 Mayıs 2013 |
|
||||||||||||||||
Panel_ |
“Denizli Tekstili İmajı ve Geleceği”, III.
Teknoloji ve Ar-Ge Günleri "BÖLGESEL KALKINMA, Pamukkale Üniversitesi,
İİBF Konferans Salonu, 5 Mayıs 2011 |
|
||||||||||||||||
Panel_ |
|
|||||||||||||||||
Konuşmacı_ |
“Web ve e-posta üzerinden pazarlama”, E-pazarlama
Çalıştayı, Pamukkale Üniversitesi, İİBF Konferans Salonu, 10 Haziran 2011 |
|
||||||||||||||||
Konuşmacı_ |
“Algılanan İmaj Değerlendirmelerinde Bulanık
AHP-TOPSİS Yönteminin Kullanımı”, Pazarlama Araştırmalarında Alternatif Yöntemler
Sempozyumu, Dokuz Eylül Üniversitesi, Denizcilik Fakültesi, Tınaztepe
Yerleşkesi, İzmir, 15-16 Nisan 2011 |
|
||||||||||||||||
Seminer_ |
“Ar-Ge, İnovasyon ve Proje Eğitimi
Seminerleri” DTO,
GEKOBİ; Aydın Ticaret Odası & GEKA, Muğla Ticaret Odası & GEKA, Denizli
Ticaret Odası & GEKA, Aralık 2011 |
|
||||||||||||||||
Seminer_ |
“E-ticaret Bilinci Yaygınlaştırılması”, TTGV & EGEV Balıkesir Sanayi Odası, 3-6 Ekim 2002,
Balıkesir Uşak Ticaret ve Sanayi Odası, 15-22
Haziran 2002, Uşak Aydın Ticaret ve Sanayi Odası, 8-13 Temmuz
2002, Aydın Pamukkale Üniversitesi İİBF, 28 Nisan-
6 Mayıs 2002, Denizli |
|
||||||||||||||||
Seminer_ |
Sanal İşletmecilik Stratejileri”,
Lütfü Kırdar Kongre ve Sergi Sarayı, Sultan I Salonu, 6-9 Eylül 2000,
Harbiye-İstanbul Bilişim 2000
Türkiye Bilişim Vakfı Seminerleri |
|
||||||||||||||||
Seminer_ |
İnternet Kullanımı ve Elektronik
Ticaret”, Denizli Ticaret Odası, Şubat 2000, Denizli |
|
||||||||||||||||
Seminer_
|
“Elektronik
Ticaret”, Denizli Organize Sanayi Böl.Müd., DETKİB E-Ticaret, Ekim 1999 |
|
||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||
AKADEMİK
ÇALIŞMALAR |
|
|
||||||||||||||||
Kitaplar_
|
|
|
|
|||||||||||||||
6
|
TURAN, Yıldıray, Selçuk Burak
Haşıloğlu, vd. (2012) Denizli Tekstil
Sanayi Envanteri, GEKA- DSO-DTO-DENIB-DETGİS, Bilal Ofset, Denizli. |
|
|
|||||||||||||||
5
|
HAŞILOGLU, Selçuk Burak, Mete Sezgin
(2009) Japon İşletmeciliği ve Japonya
Pazarına Yönelik Bir Uygulama, Çizgi Kitabevi, Konya. |
|
|
|||||||||||||||
4
|
YÜCEL, F., Bardakcı, A., Haşıloğlu
S.B., Karagöz, M. ve Çiftçi, H. (2008) Kent
Esnaf ve Zanaatkarlarının Sorunları ve Çözüm Önerileri, (KAM- ISBN-9944936243)’nın
içinde: Bardakcı, A. ve Haşıloğlu S.B. “Buldan Dokumacılık İşletmelerinde Güç
Birliği: Ortak Marka–Perakendecilik”, İstanbul: Kam Yayınları. |
|
|
|||||||||||||||
3
|
HAŞILOĞLU, Selçuk Burak (2007) Elektronik Posta ile Pazarlama, Beta Basım
AŞ., İstanbul |
|
|
|||||||||||||||
2
|
HAŞILOĞLU, Selçuk Burak (2005) Denizli İmalat Sanayisinde Bilgi
Teknolojilerine Dayalı Üretim ve Pazarlama, Denizli Sanayi Odası Denizli
İmalat Sanayi Envanteri Serisi-12, Mart 2005, Denizli |
|
|
|||||||||||||||
1
|
HAŞILOĞLU, Selçuk Burak (1999) Elektronik Ticaret ve Stratejileri,
Türkmen Kitabevi, No:143, İstanbul |
|
|
|||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||
Uluslararası Makaleler
Hakemli Dergiler_ |
|
|
||||||||||||||||
14
|
YETİM,
G., Metin Argan, Selcuk Burak Hasiloglu, & Mehpare Tokay Argan (2019)
“Checkmate of Leisure! Virtual Communities Regarding Chess”, İnternet Uygulamaları ve Yönetimi Dergisi,
10(1), 25-40. |
|
|
|||||||||||||||
13
|
KALBURAN, Cetin, Selcuk Burak
Hasiloglu, and Ahmet Bardakci (2019). “Does a difference in the number of
response categories change the results for ACSI in the mobile phone sector?”,
International Journal of Mobile
Communications, 17(6), 746-759. |
|
|
|||||||||||||||
12
|
AYDIN, Oğuzhan, and Selcuk Burak
Hasiloglu (2019) "An evaluation of used objects in bank TV commercials
in Ramadan", Journal of Islamic
Marketing, 10(4), 1219-1229. |
|
|
|||||||||||||||
11
|
KALBURAN, Cetin, and Selcuk Burak
Hasiloglu (2018) "The Importance of Environmental Attitudes Towards
Products for Sustainability and Business Strategies.", Present Environment and Sustainable
Development, 12(2), 233-245. |
|
|
|||||||||||||||
10
|
KOCOGLU, Duygu, Suleyman Barutcu, and
Selcuk Burak Hasiloglu (2017) “The Assessment of Website Design Quality in Thermal
Tourism Industry: The Comparative Study for Turkish and German Thermal
Hotels”, 5th Mediterranean Interdisciplinary Forum on Social Sciences and
Humanities, MIFS 2017, 18-19 May 2017, Barcelona, Spain Proceedings; European Scientific Journal-ESJ, 13(10),
300-308 |
|
|
|||||||||||||||
9
|
BARUTCU, Suleyman, Abdulkadir Yaldir,
and Selcuk Burak Hasiloglu (2017) “From Mass to Personalized Mobile Marketing
Strategies: The New Dimensions Through Expert Systems”, 5th Mediterranean Interdisciplinary
Forum on Social Sciences and Humanities, MIFS 2017, 18-19 May 2017,
Barcelona, Spain Proceedings; European
Scientific Journal-ESJ, 13(10), 400-409 |
|
|
|||||||||||||||
8
|
KALBURAN, Çetin, Selçuk Burak
Haşıloğlu (2017) “Is there any difference between
the results of the survey marked by the interviewer and the respondent?”, 7th Global Academic Meeting, GAM 2017 23-24 March 2017,
Budapest, Hungary; European Scientific Journal-ESJ,
13(12), 233-238 |
|
|
|||||||||||||||
7
|
AYDIN, Oğuzhan, Selçuk Burak Haşıloğlu
(2017) "Shy customers vs non shy
customers: Who does love more online shopping?”, 7th
Global Academic Meeting, GAM 2017 23-24 March 2017, Budapest, Hungary; European
Scientific Journal-ESJ, 13(12),
268-274 |
|
|
|||||||||||||||
6
|
HASILOGLU, Selcuk Burak (2012) “Evaluation
of Turkish origin textile products image with fuzzy logic”, Journal of Textile
& Apparel,
Vol.22(3), 169-176 |
|
|
|||||||||||||||
5
|
HASILOGLU, Selcuk Burak (2009)
“Evaluation of the product with cognitive mapping method, one of the elements
of internet marketing mix”, Journal of
Applied Sciences, Vol.9(14), 2606-2612. |
|
|
|||||||||||||||
4
|
ZERENLER, Muammer, Mete Sezgin, Selcuk
Burak Hasiloglu (2009) “Strategic Utilization of IT for Corporate Crisis Management:
The Empirical Study on Textile and Automotive Suppliers Sectors", International Journal of Business and
Management, Vol.4(1), 3-8. |
|
|
|||||||||||||||
3
|
ZERENLER, Muammer, Selcuk Burak
Hasiloglu, Mete Sezgin (2008) “Intellectual Capital and Innovation Performance:
Empirical Evidence in the Turkish Automotive Supplier”, Journal of Technology Management & Innovation, Vol.3(4),
31-40. |
|
|
|||||||||||||||
2
|
HASILOGLU, Selcuk Burak, Recai Cinar (2008)
“Evaluating Direct Marketing Practices on the Internet via the Fuzzy
Cognitive Mapping Method”, International
Journal of Business and Management, Vol.3(12), 31-38. |
|
|
|||||||||||||||
1
|
KARAMAN, Abdullah, Sabahat Bayrak Kok,
Selcuk Burak Hasiloglu, Mario Rivera (2008) “Vision, Creativity, Strategic
Innovation, and Transformational Leadership”, Problems & Perspectives in Management, Vol.6(2), 104-109. |
|
|
|||||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||||||
Ulusal Makaleler
Hakemli Dergi ve Kitap Bölümleri_
|
|
|
||||||||||||||||
44
|
SOYDAŞ, Muhammet Emin, Cevdet Avcıkurt
ve Selçuk Burak Haşıloğlu (2019) “Tüketicilerin Helal Konseptli Otellerden
Beklentilerinin Demografik Değişkenlere Göre İrdelenmesi”, Akademik Bakış Dergisi, 72, 168-193 |
|
|
|||||||||||||||
43
|
YÜREKLİ, Emin, Selçuk Burak Haşıloğlu
(2018) “Etnosentrik Düzeyine Göre Farklı Ülke Menşeli Ürünlerin Algısı:
Kırgız Öğrenciler Örneği”, Pamukkale
Journal of Eurasian Socioeconomic Studies, 5 (2), 31-40. |
|
|
|||||||||||||||
42
|
HAŞILOĞLU, Selçuk Burak ve Sanem Alkibay
(2018) “Assessment of the Pamukkale Destination Image According to Attraction
Factors”, Pamukkale Journal of
Eurasian Socioeconomic Studies, 5(1), 57-70. |
|
|
|||||||||||||||
41
|
KALBURAN, Çetin, Oğuzhan Aydın ve Selçuk
Burak Haşıloğlu (2018) “İnternet’ten Alışveriş Faktörleri Modelinin
Oluşturulması ve Bilişsel Haritalama Tabanlı Karar Verme”, Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi,
10(1), 79-100. |
|
|
|||||||||||||||
40
|
BARDAKCI, Ahmet, Andım Oben Balce,
Murat Kantar, Çetin Kalburan, Selçuk Burak Haşıloğlu (2017) “Entropy Measure
to Compare the Internet and Face to Face Surveys”, Journal of Internet Applications and Management, 8(2), 31-44 |
|
|
|||||||||||||||
39
|
YÜREKLİ, Emin, Selçuk Burak Haşıloğlu,
(2017) “Evaluation of the Factors Affecting the Purchasing Decisions of
Accounting Package Programs”, Journal
of Internet Applications and Management, 8(1), 47-64 |
|
|
|||||||||||||||
38
|
HAŞILOGLU, Selçuk Burak, Emre Gündüz
(2017) “Web Tasarımında Profesyonel Kalite ve Görünüm”, Web Tasarımı Satış ve Pazarlama (Kitap Bölümü, Ed.:M.A.Tiltay),
Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Eskişehir, 2-27 |
|
|
|||||||||||||||
37
|
SOYDAŞ, Muhammet Emin, Cevdet Avcıkurt
ve Selçuk Burak Haşıloğlu (2017) “Türkiye’deki Helal Konseptli Otellerin Web
Sayfalarının Helal Konsept Özellikleri Yönünden İncelenmesi”, Türk & İslam Dünyası Sosyal
Araştırmalar Dergisi, 4 (12), 334-350 |
|
|
|||||||||||||||
36
|
HAŞILOGLU, Selçuk Burak (2017)“ Pazarlamada Bilgi Teknolojileri
ve Bilgi Sistemleri”, Pazarlama
Yönetimi (Kitap Bölümü, Ed.:M.Marangoz), Beta Basım Yayım, İstanbul,
131-170 |
|
|
|||||||||||||||
35
|
AKSOY, Tuğçe, Çetin Kalburan, Duygu Koçoğlu
ve Selçuk Burak Haşıloğlu (2017) “Cinsiyet Kimliğine Göre Cevaplama Eğilimi
Var Mıdır?”, Tüketici ve Tüketim
Araştırmaları Dergisi, 9 (1), 57-70 |
|
|
|||||||||||||||
34
|
KALBURAN, Çetin, Murat Kantar, Mustafa
Atahan Yılmaz, Selçuk Burak Haşıloğlu (2017) “SERVQUAL beklenti anketinde
geçmiş deneyim sorgulanmalı mıdır?” PPAD
- Pazarlama ve Pazarlama Araştırmalar Dergisi, 10(20), 121-134 |
|
|
|||||||||||||||
33
|
HAŞILOGLU, Selçuk Burak (2016)
“Nezaket ve Görgü Kuralları”, Protokol
ve Sosyal Davranış Kuralları (Kitap Bölümü, Ed.:E.Sağlık), Atatürk
Üniversitesi AÖF Yayınları, Erzurum |
|
|
|||||||||||||||
32
|
HAŞILOGLU, Selçuk Burak, Mehmet Emre
Çubukçuoğlu (2016) “The
Influence of the Religiosity Phenomenon on the Choice of Cars and Yogurt
Brands”,
Pamukkale Journal of Eurasian
Socioeconomic Studies, 3(2), 16-30 |
|
|
|||||||||||||||
31
|
BARAN Tamer, Oğuzhan Aydın, Abdulkadir
Akçay & Selçuk Burak Haşıloğlu (2015) “Pazarlama Araştırmalarında anket yöntemi
ile veri toplamadaki potansiyel problemlere ilişkin bir araştırma: Birden çok
ifade içeren ölçek maddeleri”, Pazarlama
Teorisi ve Uygulamaları Dergisi, 1(2): 19-36 |
|
|
|||||||||||||||
30
|
HAŞILOGLU, Selçuk Burak
(2015)“Betimsel Analiz Kullanımı, Anakütle Tahminleri ve Hipotez Testleri”, Pazarlama Araştırması-Marketing Research
(Çev. Kitap Bölümü, Çev.Ed.:F.D.Orel), Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara,
286-323 |
|
|
|||||||||||||||
29
|
BARDAKCI, Ahmet, Selçuk Burak
Haşıloğlu, Andım Oben Balce (2015) “Ölçek Orta Noktası Bitaraf Cevaplar İçin mi Yoksa
Bihaber Cevaplar İçin mi Kullanılmaktadır?” PPAD
- Pazarlama ve Pazarlama Araştırmalar Dergisi, 8(16), 87-98 |
|
|
|||||||||||||||
28
|
HAŞILOGLU, Selçuk Burak, Tamer Baran,
Oğuzhan Aydın (2015) “Pazarlama Araştırmalarındaki Potansiyel Problemlere
Yönelik Bir Araştırma: Kolayda Örnekleme ve Sıklık İfadeli Ölçek Maddeleri”, Pamukkale İşletme ve Bilişim Yönetimi Dergisi,
2(1), 19-28 |
|
|
|||||||||||||||
27
|
SARITAŞ, Emel, Selçuk Burak Haşıloğlu
(2015) “Çalışan Kadınların Özel Alışveriş Sitelerinden Satın Alımlarının
Hedonik Amaçlı Tüketim Açısından İncelenmesi”, İnternet Uygulamaları ve Yönetimi Dergisi, 6(1), 53-62 |
|
|
|||||||||||||||
26
|
HAŞILOGLU, Selçuk Burak (2013)
“Teknolojik Ürünler ve Özellikleri”, Teknoloji
Perakendeciliği (Kitap Bölümü, Ed.:E.Eroğlu), Anadolu Üniversitesi AÖF
Yayın No:1847, Ankara |
|
|
|||||||||||||||
25
|
HAŞILOGLU, Selçuk Burak (2013) “Teknolojik
Ürün Pazarına Genel Bakış”, Teknoloji
Perakendeciliği (Kitap Bölümü, Ed.:E.Eroğlu), Anadolu Üniversitesi AÖF
Yayın No:1847, Ankara |
|
|
|||||||||||||||
24
|
HAŞILOGLU, Selçuk Burak (2013)
“Teknolojik Ürünlerin Pazarlanması”, Teknoloji
Perakendeciliği (Kitap Bölümü, Ed.:E.Eroğlu), Anadolu Üniversitesi AÖF
Yayın No:1847, Ankara |
|
|
|||||||||||||||
23
|
BARDAKCI, Ahmet, Selçuk Burak
Haşıloğlu (2013) “SERVQUAL Ölçeğinde “Olmalı” ve “Olacak” İfadelerinin
Cevapların Dağılımı Üzerindeki Etkileri”,
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi, 5(1), 1-14 |
|
|
|||||||||||||||
22
|
HAŞILOGLU, Selçuk Burak (2013)
“Araştırma ve Geliştirme (AR-GE) Fonksiyonu”, Genel İşletmecilik Bilgileri (Kitap Bölümü, Ed.:İ.Süer), Nobel
Akademik Yayıncılık, Ankara |
|
|
|||||||||||||||
21
|
ÇUBUKÇUOĞLU Mehmet Emre, Selçuk Burak
Haşıloğlu (2012) “Dindarlık Olgusunun Satınalma Davranışı Faktörleri Üzerinde
Etkisi”, Tüketici ve Tüketim
Araştırmaları Dergisi, 4(1), 1-18 |
|
|
|||||||||||||||
20
|
KOÇOĞLU, Duygu, Ahmet Bardakçı, Selçuk
Burak Haşıloğlu (2011) “İletilerek Yayılan E-Postalar Üzerine Pazarlama
Literatürden Bazı Öneriler”, İnternet
Uygulamaları ve Yönetimi Dergisi, 2(1), 15-26. |
|
|
|||||||||||||||
19
|
SEZGİN, Mete, Selçuk Burak Haşıloğlu,
Emin İnal (2011) “Müze Pazarlamasında Müşteri İlişkileri ve Deneyimleri
Üzerine bir Araştırma”, ZKÜ Sosyal
Bilimler Dergisi (Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi),
7(13), 201-220. |
|
|
|||||||||||||||
18
|
BARUTÇU, Esin, Selçuk Burak Haşıloğlu (2010)
“Organizasyonlarda İnternet’in İnformal ve Viral İletişim Aracı Olarak
Kullanımı”, İnternet Uygulamaları ve
Yönetimi Dergisi, 1(2), 5-16. |
|
|
|||||||||||||||
17
|
KAYA, Dursun, A. Samet Haşıloğu,
Selçuk Burak Haşıloğlu (2010) “Girişimci Web Sayfalarının Değerlendirilmesinde
Bulanık Bilişsel Haritalama Yönteminin Kullanımı”, EKEV Akademi Dergisi, 14(44), 335-342. |
|
|
|||||||||||||||
16
|
HAŞILOĞLU, A.Samet, Dursun Kaya,
Selçuk Burak Haşıloğlu (2010) “E-Girişimcilik Araçları ve Türkiye’deki e-Girişimciler
Üzerine Bir Araştırma”, Atatürk
Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2010 14 (2): 1-14. |
|
|
|||||||||||||||
15
|
BARDAKCI, Ahmet, Duygu Koçoğlu, Selçuk
Burak Haşıloğlu (2010) "Pazarlama Alanında Yapılan Araştırmalarda Elde
Edilen Aritmetik Ortalama Ölçek Orta Noktasına Eşit Midir?", Sosyoekonomi Dergisi, 2010-1, 97-112. |
|
|
|||||||||||||||
14
|
HAŞILOGLU,
Selçuk Burak (2010) “Elektronik Posta ile Pazarlama Üzerine Bir Araştırma”, İnternet Uygulamaları ve Yönetimi Dergisi,
1(1), 61-74 |
|
|
|||||||||||||||
13
|
BARDAKCI,
Ahmet, Selçuk Burak Haşıloğlu, Duygu Koçoğlu, Süleyman Barutçu (2009)
“İşletme Alanındaki Tutum Ölçekli Çalışmalarda Cevaplama Tarzı ile Demografik
Değişkenler Arasındaki İlişkiyi Tespite Yönelik bir Araştırma”, PPAD - Pazarlama ve Pazarlama Araştırmalar
Dergisi, 2(4), 1-17. |
|
|
|||||||||||||||
12
|
ASLAN, Şebnem, Mete Sezgin, Selçuk
Burak Haşıloğlu (2008) “Özel sağlık kuruluşlarında müşteri memnuniyeti ve
tercihleri üzerine bir araştırma”, İLKE-
Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, Sayı: 20 Bahar’08,
23-40. |
|
|
|||||||||||||||
11
|
SEZGİN, Mete, Selçuk Burak Haşıloğlu,
Muammer Zerenler (2008) “Pazarlamada Ambalajlama ve Un Mamulü Ambalajının
Müşteri Üzerindeki İmajını Belirlemeye Yönelik Bulanık Mantık Yaklaşımı”, Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari
Bilimler Fakültesi Dergisi, C.XXV(2), 721-742. |
|
|
|||||||||||||||
10
|
HAŞILOGLU, Selçuk Burak, Mete Sezgin
ve Ahmet Bardakcı (2008) “Hizmet Sektöründeki Veritabanlı Pazarlama
Araştırmalarının Değerlendirilmesi”, Karaman
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, Cilt:8 Sayı:14, 228-240. |
|
|
|||||||||||||||
9
|
HAŞILOGLU, Selçuk Burak, İrfan Süer
(2008) “Beyaz Eşya Sanayi İşletmelerinin İnternet Üzerindeki Hizmetlerinin
Analitik Hiyerarşi Süreci ile Değerlendirilmesi”, Finans Politik & Ekonomik Yorumlar, Cilt: 45 Sayı:520, 85-94 |
|
|
|||||||||||||||
8
|
HAŞILOGLU, Selçuk Burak (2008)
“İnternet’te Hizmet Pazarlaması”, Ed. Çatı K. ve Baydaş A., Hizmet Pazarlaması ve Hizmet Kalitesi,
Asil Yayın Dağıtım, ISBN 978-605-0074, 217-236 |
|
|
|||||||||||||||
7
|
KOÇOĞLU, Duygu, Selçuk Burak Haşıloğlu
(2008) “Reklam Harcamalarının İşletmelerin Etkinlik Seviyesi Üzerindeki
Etkisine Yönelik bir Araştırma”, Afyon
Kocatepe Üniversitesi İ.İ.B.F. Dergisi, C. 10 (1), 39-65. |
|
|
|||||||||||||||
6
|
BARDAKCI, Ahmet, Selçuk Burak
Haşıloğlu (2008) “Şehirlerarası Otobüs Firmalarının Hizmet Kalitesini Ölçmeğe
Dönük Bir Araştırma”, Pazarlama
Dünyası, Y.22. S.1, Ocak-Şubat’08, 46-51. |
|
|
|||||||||||||||
5
|
KARAMAN, Abdullah, Selçuk Burak Haşıloğlu
(2006) “Bilgi Kavramı ve Bilgiye Dayalı Organizasyonlarda Bilgi Sistemleri”, Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler MYO
Dergisi, Cilt:9 Sayı 1-2, Konya, 81-94 |
|
|
|||||||||||||||
4
|
HAŞILOĞLU, Selçuk Burak, Abdullah
Karaman (2006) “Antalya Bölgesindeki Konaklama İşletmelerinin İnternet’teki
Faaliyetleri Üzerine bir Uygulama”, Selçuk
Üniversitesi Sosyal Bilimler MYO Dergisi, Cilt:9 Sayı 1-2, Konya, 133-152 |
|
|
|||||||||||||||
3
|
HAŞILOĞLU, Selçuk Burak, M. Ensar Yeşilyurt (2002) “Yeni Ekonomilerin Sigortacılık
Sektörüne Kazandırdığı Yeni Bir Pazar: Bilgi Teknolojileri Pazarı”, Reasürör Milli Reasürans T.A.Ş., S:44, Nisan 2002, İstanbul, 41-52 |
|
|
|||||||||||||||
2
|
HAŞILOĞLU, Selçuk Burak (2001)
“Sigortacılık Sektöründe Sanal Organizasyon Teknolojileri: Internet,
Intranet, ve Extranet”, Reasürör Milli
Reasürans T.A.Ş., S:39, Ocak
2001, İstanbul, 23-36 |
|
|
|||||||||||||||
1 |
YÜKSEL, Öznur, Selçuk Burak Haşıloğlu (2000) “Denizli’deki
Büyük Sanayi Kuruluşlarının Sanal Örgütlenme Stratejileri”, 9 Eylül Üniversitesi
İşletme Fakültesi Dergisi, No:1,
Bahar 2001 C:1 S:1, İzmir, 69-88 |
|
|
|||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||
Diğer Makaleler - Ulusal Yayınlar_ |
|
|||||||||||||||||
3 |
HAŞILOĞLU, Selçuk Burak (2011) “İnternet’te
pazarlamanın yeni dönemi: Spam iletiler yerine izinli iletiler”, Pi
Dergisi, 2011/04, 28-34 |
|
||||||||||||||||
2 |
HAŞILOĞLU, Selçuk Burak (1996)
“E-Ticaret Stratejileri”, Globus Aylık Ekonomi ve Finans Dergisi, S.
200011, Kasım 2000, 156-157 |
|
|
|||||||||||||||
1 |
HAŞILOĞLU, Selçuk Burak (1996)
“CAD-CAM Teknolojisinin Konfeksiyon Sanayisine Getirdikleri”, Konfeksiyon
Teknik Dergisi, S. 30, Aralık 1996, 55-63 |
|
|
|||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||
Uluslararası Bildiriler_ |
|
|||||||||||||||||
30
|
AKBAS, Havva, Selçuk Burak Haşıloğlu (2019)
“E-Hizmet Kalite Algısı Dışa Dönüklük Boyutuna Göre Farklılık Gösterir mi?”, 5. Uluslararası Ekonomi Yönetimi ve Pazar
Araştırmaları Kongresi, 26-27 Eylül 2019, İstanbul, E-Proceeding, 163-174 |
|
||||||||||||||||
29
|
HASILOGLU, Selcuk Burak, Sezai Tokat
(2019) “Bulanık Kümeleme Tabanlı Algı Haritaları ile Pazar Analizi: Cep
Telefonu Markası Örneği”, ICAIAME-International
Conference on Artificial Intelligence and Applied Mathematics in Engineering
2019, 20-22 April 2019, Antalya, E-Proceeding, 211-215 |
|
||||||||||||||||
28
|
AYDIN, Oğuzhan, Selçuk Burak
Haşıloğlu, Celaleddin Serinkan (2018) “Utangaç Tüketici Ölçeği ve
İnternet’ten Satın Alma: Kırgız Üniversite Öğrencileri Örneği”, 9th International Congress on
Entrepreneurship (ICE 2018) Proceedings, 10-12 May 2018, Bishkek,
Kyrgyzstan, 247-255. |
|
||||||||||||||||
27
|
BARDAKCI, Ahmet, Tamer Baran, Oğuzhan
Aydın, Selçuk Burak Haşıloğlu (2017) “Otomobil Markalarının Web Sayfalarında
Standardizasyon ve Adaptasyon Uygulamaları”, III. Uluslararası Girişimcilik, İstihdam ve Kariyer Kongresi,
12-15 Ekim 2017, Muğla, 594-606 |
|
||||||||||||||||
26
|
SOYSAL, Ayşenur, Duygu Koçoğlu, Selçuk
Burak Haşıloğlu (2017) “Sağlık Sektöründe Müşteri Odaklılık ve Hizmet Kalite
Algısı Üzerine bir Araştırma”, III. Uluslararası
Girişimcilik, İstihdam ve Kariyer Kongresi, 12-15 Ekim 2017, Muğla,
594-606 |
|
||||||||||||||||
25
|
AKBAŞ, Havva, Çetin Kalburan, Selçuk
Burak Haşıloğlu (2017) “Is it sufficient to use 4 point scales in order to
prevent escape responses?”, 50th
Academy of Marketing Conference-2017, 3-6 July 2017, Hull, UK, Proceedings, 81 |
|
||||||||||||||||
24
|
YÜREKLİ, Emin, Selçuk Burak Haşıloğlu
(2017) “Muhasebe Paket Programları Satın Alma Kararlarını Etkileyen
Faktörlerin Değerlendirilmesi”, 8. Uluslararası
Girişimcilik Kongresi, 14-16 Temmuz 2017, Balıkesir |
|
||||||||||||||||
24
|
KALBURAN, Çetin, Selçuk Burak
Haşıloğlu (2017) “Is there any difference
between the results of the survey marked by the interviewer and the
respondent?”,
7th Global Academic Meeting, GAM 2017 23-24 March
2017, Budapest, Hungary, Proceedings; European Scientific
Journal-ESJ, 13(12),
233-238 |
|
||||||||||||||||
23
|
AYDIN, Oğuzhan, Selçuk Burak Haşıloğlu
(2017) "Shy customers vs non shy
customers: Who does love more online shopping?”, 7th
Global Academic Meeting, GAM 2017 23-24 March 2017, Budapest, Hungary, Proceedings; European
Scientific Journal-ESJ, 13(12),
268-274 |
|
||||||||||||||||
22
|
KOCOGLU, Duygu, Suleyman Barutcu, and Selcuk
Burak Hasiloglu (2017) “The Assessment of Website Design Quality in Thermal
Tourism Industry: The Comparative Study for Turkish and German Thermal
Hotels”, 5th Mediterranean Interdisciplinary Forum on Social Sciences and
Humanities, MIFS 2017, 18-19 May 2017, Barcelona, Spain Proceedings; European Scientific Journal-ESJ,
13(10), 300-308 |
|
||||||||||||||||
21
|
BARUTCU, Suleyman, Abdulkadir Yaldir,
and Selcuk Burak Hasiloglu (2017) “From Mass to Personalized Mobile Marketing
Strategies: The New Dimensions Through Expert Systems”, 5th Mediterranean
Interdisciplinary Forum on Social Sciences and Humanities, MIFS 2017, 18-19
May 2017, Barcelona, Spain Proceedings; European
Scientific Journal-ESJ, 13(10), 400-409 |
|
||||||||||||||||
20
|
YUKSEKTEPE, Meltem, Selcuk Burak
Hasiloglu (2017) “Dijital Dünya ile Birlikte Değişim Gösteren bir Kavram:
Reklam”, IV. IBANESS Kongreler
Serisi, 8-9 Nisan 2017, Russe/BULGARİSTAN Proceedings Book, 270-276 |
|
||||||||||||||||
19
|
ÇUBUKÇUOĞLU, Emre, Selcuk Burak Hasiloglu
(2017) “Dindarlık Olgusu Açısından Tüketici Davranışı”, IV. IBANESS Kongreler Serisi, 8-9 Nisan 2017, Russe/BULGARİSTAN
Proceedings Book, 807-812 |
|
||||||||||||||||
18
|
GÜRCAN, Mehmet Emin, Selcuk Burak Hasiloglu
(2017) “Polonyalı ile Türk turistlerin Pamukkale destinasyonu ürün
tercihleri”, I. Uluslararası Mesleki
ve Teknik Bilimler Kongresi-UMTEB, 8-10 Nisan 2017, Batum, Gürcistan |
|
||||||||||||||||
17
|
HASILOGLU, Selcuk Burak, Duygu
Kocoğlu, İbrahim Aksel (2015) “Sponsorluk: TSF-Sponsor Kurum Arasında Kazan
Kazan Döngüsü” 13. Uluslararası Türk
Dünyası Sosyal Bilimler Kongresi, 28-30 Ekim 2015, Baku, Azerbaycan |
|
||||||||||||||||
16
|
KALBURAN, Çetin, Selçuk Burak Haşıloğlu
(2015) “Consumers' Perceived Risks and Risk Reduction Efforts In Internet
Shopping”, Uluslararası Avrasya
Ekonomileri Konferansı 2015, 9-11 September 2015, Kazan, Rusya, 750-754 |
|
||||||||||||||||
15
|
KOÇOĞLU, Duygu, Tuğçe Aksoy, Selçuk
Burak Haşıloğlu (2015) “Erkek Egemen Ailede Erkek Tüketicinin Satın Alma
Davranışı”, International Research Congress on Social Sciences, 02 -
06 May 2015, International University of Sarajevo Sarajevo / Bosnia and
Herzegovina |
|
||||||||||||||||
14
|
HASILOGLU, Selcuk Burak, Ozan Çapraz,
Yasemin Tanrıverdi (2014) “Mısır İplik Sanayisi Girişimcilerinin Web
Sayfalarının Değerlendirilmesi”, 6th
International Congress on Entrepreneurship (ICE'14), 24-26 Nisan 2014, Bişkek, Kırgızistan,
180-188 |
|
||||||||||||||||
13
|
HASILOGLU, Selcuk Burak, Çetin
Kalburan (2013) “Ekolojik çevreye duyarlı işletmecilik yaklaşımı ve Unilever
örneği”, International Conference On
Eurasian Economies 2013, 17-18 Eylül 2013, St. Petersburg, Rusya, 976-982 |
|
||||||||||||||||
12
|
HASILOGLU, Selcuk Burak (2012) “Menşei
Ülke İmajının Bulanık Küme Kuramı ile Değerlendirilmesi”, International
Conference On Eurasian Economies 2012, 11-13 Ekim 2012, Almaata, Kazakistan, 291-297 |
|
||||||||||||||||
11
|
GULMEZ, Mustafa, Ismail Karayun,
Selçuk Burak Haşıloğlu (2012) “Green Marketing Activities of Green Star
Hotels in Concept of Sustainable Tourism”, 3rd International Symposium on Sustainable Development Abstract
Book, Sarajevo, 392. |
|
||||||||||||||||
10
|
HASILOGLU, Selcuk Burak (2011) “Müşteri
İlişkileri Yönetimine Dayalı Elektronik Posta İle Pazarlama Modeli Çalışması”
3th International Congress on
Entrepreneurship (ICE'11) 17-19 May
2011, Bişkek, Kırgızistan, 303-307 |
|
||||||||||||||||
9
|
HASILOGLU, Selcuk Burak, Ahmet
Bardakcı (2011) “Ağızdan Ağza İletişime Dayalı Elektronik Posta İle
Pazarlama”, International Congress on Knowledge, Economy and Management Congress
ICKEM2011, 23-25 Haziran 2011 Sarajevo, Bosnia&Herzegovina,
2552-2561. |
|
||||||||||||||||
8
|
HAŞILOĞLU, Selçuk Burak, H. Serhan Çalhan
(2010) “Bir İnternet Teknolojisi Ürünün Doğuşu ve Sansürlerden Dolayı
Engellenmesi”, XV. Türkiye’de İnternet Konferansı, 2-4 Aralık 2010, İstanbul
Teknik Üniversitesi, Ayazağa, İstanbul. |
|
||||||||||||||||
7
|
HAŞILOĞLU, Selçuk Burak, Naci Karkın,
Hüseyin Serhan Çalhan (2010) “Sosyal Belediyeciliğe Teknolojik Bir Araç:
SİBİYO”. Türkiye Sağlıklı Kentler Birliği 6. Konferansı, 14-15-16 Ekim 2010,
Denizli. |
|
||||||||||||||||
6
|
HASILOGLU, Selcuk Burak, Kecheng Liu (2009) “Applicability of E-Mail Marketing
on Academic Staff in the UK in Comparison with Turkey”, European and Mediterranean Conference on Information Systems - EMCIS
2009, July 13-14, Izmir, Turkey |
|
||||||||||||||||
5
|
SOYDAŞ,
Muhammed Emin, Selçuk Burak Haşıloğlu (2007) “Local Festival Tourism And
Interaction of Vocational Schools Students In That Locality”, 2007 International Tourism Biennial,
Çanakkale University, The School of Tourism & Hotel Management, 30
April-5 May 2007, Çanakkale, Turkey, 542-548. |
|
||||||||||||||||
4
|
HAŞILOĞLU, Selçuk Burak, Muhammed Emin
Soydaş (2007) “Database Marketing Applications In Accommodation
Establishments In Pamukkale”, 2007
International Tourism Biennial, Çanakkale University, The School of
Tourism & Hotel Management, 30 April-5 May 2007, Çanakkale, Turkey,
411-417. |
|
||||||||||||||||
3
|
HAŞILOĞLU, Selçuk Burak (2005)
“Denizli Gıda Sanayi İşletmelerinin Gümrük Birliğinden Ne Derece
Etkilendikleri Üzerine Bir Araştırma”, SME’s
Towards The Membership Of European Union: Experiences of Turkey And Other Similar
Countries, 19-22 May 2005, Bandırma, Turkey, 507-518 |
|
||||||||||||||||
2
|
HAŞILOĞLU, Selçuk Burak, İrfan Süer
(2005) “The Effects Of Electronic Mail Marketing On Direct Marketing”, First International Conference on
Business, Management and Economics, 16-19 June 2005, Yaşar University,
Çeşme, Turkey |
|
|
|||||||||||||||
1
|
ERDOĞAN, Mete Okan, Nesrin Işıkoğlu,
Nilüfer Kahraman, Selçuk Burak Haşıloğlu (2004) “Üniversite Eğitimindeki
Kalite Çalışmalarında İnteraktif ve Yarı İnteraktif Veri Tabanı Modellemesi”,
IV. Uluslar arası Eğitim Teknolojileri
Sempozyumu EGİTEK 2004 / IETC 2004, TOJET, Sakarya Üniversitesi, 24-26
Kasım 2004, Sakarya, Türkiye |
|
|
|||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||
Ulusal Bildiriler_
|
|
|||||||||||||||||
53
|
AYDIN Oğuzhan & Selçuk Burak Haşıloğlu
(2017) “Utangaçlığın Satın Alma Karar Verme Tarzlarına Etkisi” 22. Pazarlama Kongresi, 28-30 Eylül
2017, Trabzon, 858-816 |
|
||||||||||||||||
52
|
GÜRKAYNAK
Şeyda, Çetin Kalburan & Selçuk Burak Haşıloğlu (2017) “Ölçeklerde Kullanılan İki Farklı Etiket Formatının
Kıyaslanması: Bütün Etiketleme ve Uçları Etiketleme” 22. Pazarlama Kongresi, 28-30 Eylül
2017, Trabzon, 455-462 |
|
||||||||||||||||
51
|
AKSOY
Tuğçe, Duygu Koçoğlu & Selçuk Burak Haşıloğlu (2017) “Cinsiyete Göre Memnuniyet Dağılımları ve Ekstrem Katılımcı
Cevaplama Tarzları” 22.
Pazarlama Kongresi, 28-30 Eylül 2017, Trabzon, 409-422 |
|
||||||||||||||||
50
|
GÜRKAYNAK Şeyda, Nilüfer Sezen Doğan,
Süleyman Barutcu & Selçuk Burak Haşıloğlu (2016) “Sosyal Medya
Uygulamalarının Kullanım Sıklıklarına Göre Değişim Süreci: Akademisyenler ve
Öğrenciler Üzerinde Karşılaştırmalı Bir Araştırma” 21. Pazarlama Kongresi, 6-8 Ekim 2016, Kütahya, Cilt:2, 803-810 |
|
||||||||||||||||
49
|
AKSOY Tuğçe, Çetin Kalburan, Duygu
Koçoğlu & Selçuk Burak Haşıloğlu (2016) “Cinsiyet Kimliğine Göre
Cevaplama Eğilimi Var mıdır?” 21.
Pazarlama Kongresi, 6-8 Ekim 2016, Kütahya, Cilt:2, 795-802 |
|
||||||||||||||||
48
|
KALBURAN, Çetin, Murat Kantar, Mustafa
Atahan Yılmaz, Selçuk Burak Haşıloğlu (2015) “SERVQUAL Beklenti Anketinde Geçmiş
Deneyim Sorgulanmalı mıdır? 20.Ulusal
Pazarlama Kongresi, 10-13 Haziran 2015, Eskişehir, 185-194 |
|
||||||||||||||||
47
|
BALCE, Andım Oben, Ahmet Bardakçı,
Selçuk Burak Haşıloğlu (2015) “Orta Nokta Bitaraf Cevap mıdır? Bihaber Cevap
mıdır?” 20.Ulusal Pazarlama Kongresi,
10-13 Haziran 2015, Eskişehir, 157-167 |
|
||||||||||||||||
46
|
KALBURAN, Çetin, Selçuk Burak
Haşıloğlu (2015) “Psikolojik Stres Düzeyi ile İnternet’ten Plansız Satın Alma
Davranışı Arasındaki İlişkinin Araştırılmasına Yönelik bir Çalışma”, 2. Ulusal Yönetim Bilişim Sistemleri
Kongresi, 8-10 Ekim 2015, Atatürk Üniversitesi, Erzurum, 1088-1097 |
|
||||||||||||||||
45
|
SARITAŞ, Emel, Selçuk Burak Haşıloğlu
(2014) “Çalışan Kadınların Özel Alışveriş Sitelerinden Satın Alımlarının
Hedonik Tüketim Açısından İncelenmesi”, Yönetim
Bilişim Sistemleri Kongresi (YBS’2014), 16-17 Ekim 2014, Boğaziçi
Üniversitesi, İstanbul |
|
||||||||||||||||
44
|
HAŞILOĞLU, Selçuk Burak, Tamer Baran,
Oğuzhan Aydın, Orhan Emre Elma (2014) “Online Alışverişin Algılanan Risk ve
Güven Açısından bir Model Önerisi ile Değerlendirilmesi”, Yönetim Bilişim Sistemleri Kongresi
(YBS’2014), 16-17 Ekim 2014, Boğaziçi Üniversitesi, İstanbul |
|
||||||||||||||||
43
|
HAŞILOĞLU, Selçuk Burak, Oğuzhan Aydın
(2014) “Bankaların Bayram Döneminde Kullandıkları Objelerin Belirlenmesi
Üzerine Bir Araştırma”, Uluslararası
Sosyal Bilimler Kongresi, 15-17 Ekim 2014, Hopa, Artvin. |
|
||||||||||||||||
42
|
HAŞILOĞLU, Selçuk Burak, Tamer Baran,
Oğuzhan Aydın (2013) “Pazarlama Araştırmalarındaki Potansiyel Problemlere Yönelik
Bir Araştırma: Kolayda Örnekleme ve Sıklık İfadeli Ölçek Maddeleri”, 18.Ulusal Pazarlama Kongresi, 19-22
Haziran 2013, Sarıkamış, Kars, 28-42. |
|
||||||||||||||||
41
|
HAŞILOĞLU, Selçuk Burak, Semih S.
Öztekin, Nilsen Kundakcı (2013) “ÇBÖ ile Oluşturulan Algılama Haritalarının
Yorumlanmasında TOPSIS Yönteminin Kullanılması,” 18.Ulusal Pazarlama Kongresi, 19-22 Haziran 2013, Sarıkamış,
Kars, 43-54. |
|
||||||||||||||||
40
|
BARDAKCI, Ahmet, Selçuk Burak Haşıloğlu
(2013) “SERVQUAL Ölçeğinin Kullanıldığı Çalışmalarda Cevaplama Tarzları”, 18.Ulusal Pazarlama Kongresi, 19-22
Haziran 2013, Sarıkamış, Kars, 55-64. |
|
||||||||||||||||
39
|
BARDAKCI, Ahmet, Selçuk Burak
Haşıloğlu (2010) “Tutum Ölçeklerinde İdeal Cevap Alternatifi Sayısı Ne
Olmalıdır? Pamukkale İİBF Örneği”, 15.Ulusal
Pazarlama Kongresi, Kuşadası, 26-29 Ekim 2010, 424-429. |
|
||||||||||||||||
38
|
BARDAKCI, Ahmet, Selçuk Burak
Haşıloğlu, Süleyman Barutçu, Duygu Koçoğlu (2009) “İşletme Alanındaki Tutum
Ölçekli Çalışmalarda Cevaplama Tarzı ile Demografik Değişkenler Arasındaki
İlişkiyi Tespite Yönelik bir Araştırma”, 14.Ulusal
Pazarlama Kongresi, 14-17 Ekim’09, Yozgat, 490-498. |
|
||||||||||||||||
37
|
HAŞILOĞLU, Selçuk Burak (2009) “Bir
Turizm Merkezi Olan Pamukkale ve Çevresi İmajının Bulanık Mantık ile
Değerlendirilmesi”, 14.Ulusal
Pazarlama Kongresi, 14-17 Ekim’09, Yozgat, 499-513. |
|
||||||||||||||||
36
|
HAŞILOĞLU, Selçuk Burak (2009)
“İnternet’te Pazarlama Karması Elemanlarından Mamulün Bilişsel Haritalama
Yöntemi ile Değerlendirilmesi”, 8.
Anadolu İşletmecilik Kongresi, Celal Bayar Üniversitesi, 7-9 Mayıs’09,
Manisa, 92-96. |
|
||||||||||||||||
35
|
HAŞILOĞLU, Selçuk Burak, İrfan Süer
(2007) “Akademik Personelin Turizm İçerikli Reklam İletilerinden Etkilenme
Durumları Üzerine Boylamsal bir Çalışma”, 12. Ulusal Pazarlama Kongresi, 18-20 Ekim’07, Sakarya, 267-284 |
|
|
|||||||||||||||
34
|
BARDAKCI, Ahmet, Selçuk Burak
Haşıloğlu (2007) “Farklı Boyutlardaki Metrik Ölçeklerin Ortak Boyuta
Dönüştürülmesi”, 12. Ulusal Pazarlama
Kongresi, 18-20 Ekim’07, Sakarya, 399-410 |
|
|
|||||||||||||||
33
|
HAŞILOĞLU, Selçuk Burak, İrfan Süer
(2007) “Elektronik Posta ile Pazarlamaya bir Model Çalışması”, YA/EM 2007 Yöneylem Araştırmaları ve
Endüstri Mühendisliği 27. Ulusal Kongresi, 9 Eylül Üniversitesi Endüstri
Mühendisliği, 2-4 Temmuz 2007, İzmir, 802-809 |
|
|
|||||||||||||||
32
|
TOPUZ, Bülent, Esin Barutçu, Selçuk
Burak Haşıloğlu (2007) “Hizmet Sektöründe Bilgi Teknolojilerine Dayalı
Değişim Ve Değişime Direnmeye Yönelik Bir Araştırma”, YA/EM 2007 Yöneylem Araştırmaları ve Endüstri Mühendisliği 27. Ulusal
Kongresi, 9 Eylül Üniversitesi Endüstri Mühendisliği, 2-4 Temmuz 2007,
İzmir, 123-130 |
|
|
|||||||||||||||
31
|
SÜER, İrfan, Selçuk Burak Haşıloğlu, Sabahat
Bayrak Kök (2007) “Elektronik Postanın Bir Reklam Aracı Olarak Kullanılması
ve İzinli Pazarlamadaki Rolü”, VI.
Anadolu İşletmecilik Kongresi, Kırıkkale Üniversitesi İİBF., 31 Mayıs – 2
Haziran 2007, Kırıkkale, 661-670 |
|
|
|||||||||||||||
30
|
HAŞILOĞLU, Selçuk Burak, Mehmet
Gürsoy, Emine Şengün, M.Özge Çalışal, K.Ece Şimşek (2006) “Bir Kamu İktisadi
İşletme Uygulaması: Belsam Örneği”, Buldan
Sempozyumu, PAÜ, Buldan Kaymakamlığı ve Buldan Belediyesi, 23-24/11/2006,
Buldan, Denizli |
|
|
|||||||||||||||
29
|
HAŞILOĞLU, Selçuk Burak, İrfan Süer
(2005) “Elektronik Posta Aracılığı İle Müşteri İlişkileri Yönetimi Sisteminin
Uygulanabilirliği”, YA/EM 2005 Yöneylem
Araştırmaları ve Endüstri Mühendisliği 25. Ulusal Kongresi, Koç Üniversitesi Endüstri Mühendisliği, 4-6 Temmuz
2005, Rumelifeneri, İstanbul |
|
|
|||||||||||||||
28
|
HAŞILOĞLU,
Selçuk Burak (2005) “Toplam Kalite Yönetimi Anlayışı Nereye Doğru Gidiyor?
Kaizen, Yenilik ve Farklılık”, YA/EM 2005 Yöneylem Araştırmaları ve Endüstri Mühendisliği 25. Ulusal Kongresi, Koç Üniversitesi
Endüstri Mühendisliği, 4-6 Temmuz 2005, Rumelifeneri, İstanbul |
|
|
|||||||||||||||
27
|
HAŞILOĞLU,
Selçuk Burak (2004) “On-Line Pazarlama Modeli: Denizli Sanal Ticaret
Noktası”, Bilgi Teknolojileri Kongresi
III, BİLGİTEK 2004, 7-9 Ekim 2004, Denizli, 15-18 |
|
|
|||||||||||||||
26
|
HAŞILOĞLU,
A.Samet, Selçuk Burak Haşıloğlu (2004) “Erzurum’da Faailyet Gösteren
İşletmelerin E-Ticaretten Yararlanmalarına Yönelik Bir Araştırma”, Bilgi Teknolojileri Kongresi III,
BİLGİTEK 2004, 7-9 Ekim 2004, Denizli, 222-225 |
|
|
|||||||||||||||
25
|
HAŞILOĞLU,
Selçuk Burak (2003) “Sanal İşletmecilik Stratejisi Anlayışında Elektronik
Ticarette Yaşanan Olumsuzluklar ve Bir Uygulama”, Bilgi Teknolojileri Kongresi II, BİLGİTEK 2003, 1-4 Mayıs 2003,
Denizli, 176-179 |
|
|
|||||||||||||||
24
|
HAŞILOĞLU, Selçuk
Burak (2003) “Şirket Birleşimlerinde Yeni Bir Boyut: Sanal Organizasyonlar”, Bilgi Teknolojileri Kongresi II, BİLGİTEK
2003,, 1-4 Mayıs 2003, Denizli, 290-292 |
|
|
|||||||||||||||
23
|
HAŞILOĞLU,
Selçuk Burak (2001) “Sanal İşletmeciliğin Stratejik Açıdan Değerlendirilmesi”,
YA/EM 2001 Yöneylem
Araştırmaları ve Endüstri Mühendisliği XXII. Ulusal Kongresi, Gazi Üniversitesi Endüstri Mühendisliği, 4-6
Temmuz 2001, Maltepe, Ankara |
|
|
|||||||||||||||
22
|
HAŞILOĞLU,
A.Samet, Ziya Ayık, Selçuk Burak Haşıloğlu (2001) “Elektronik Ticaret Kavramı
ve Beraberinde Getirdiği Yenilikler”, YA/EM 2001 Yöneylem Araştırmaları ve Endüstri Mühendisliği XXII. Ulusal Kongresi, Gazi Üniversitesi
Endüstri Mühendisliği, 4-6 Temmuz 2001, Maltepe, Ankara |
|
|
|||||||||||||||
21
|
HAŞILOĞLU,
Selçuk Burak, M. Ensar Yeşilyurt (2001) “Ürün Veritabanı Protokolünün
İnternet2in Gelişimine Etkisi”, YA/EM 2001 Yöneylem Araştırmaları ve Endüstri Mühendisliği XXII. Ulusal Kongresi, Gazi Üniversitesi
Endüstri Mühendisliği, 4-6 Temmuz 2001, Maltepe, Ankara |
|
|
|||||||||||||||
20 |
HAŞILOĞLU,
Selçuk Burak (2000) “Bilgi Kavramı ve Bilgiye Dayalı Organizasyon”, Bilişim 2000Kongresi, Lütfü Kırdar
Kongre ve Sergi Sarayı, 6-9 Eylül 2000, Harbiye-İstanbul |
|
|
|||||||||||||||
19 |
KARAMAN,
Abdullah, Muhannet Emin Soydaş, Selçuk Burak Haşıloğlu, M.Ensar Yeşilyurt
(2000) “Turizm İşletmelerinde Güç Faktörünün Toplam Kalite Yönetimi
Üzerindeki Rolü ve Kuzey Kıbrıs”, YA/EM 2000 Yöneylem Araştırmaları ve Endüstri Mühendisliği XXI. Ulusal Kongresi, Doğu Akdeniz
Üniversitesi Endüstri Mühendisliği, 12-14 Haziran 2000, Gazimağusa, K.K.T.C. |
|
|
|||||||||||||||
18 |
BAYRAK,
Sabahat, Selçuk Burak Haşıloğlu (2000) “Örgütlerin Gelişimi Açısından Etkili
Bir Güç: Bilgi”, YA/EM 2000 Yöneylem
Araştırmaları ve Endüstri Mühendisliği XXI. Ulusal Kongresi, Doğu Akdeniz Üniversitesi Endüstri Mühendisliği,
12-14 Haziran 2000, Gazimağusa, K.K.T.C., 291-294 |
|
||||||||||||||||
17 |
HAŞILOĞLU,
A.Samet, Selçuk Burak Haşıloğlu (2000) “Siberuzay ve Sanal Organizasyonlar”, YA/EM
2000 Yöneylem Araştırmaları ve
Endüstri Mühendisliği XXI. Ulusal Kongresi,
Doğu Akdeniz Üniversitesi Endüstri Mühendisliği, 12-14 Haziran 2000,
Gazimağusa, K.K.T.C., 334-337 |
|
||||||||||||||||
16 |
İRMİŞ, Ayşe, Selçuk
Burak Haşıloğlu (2000) “Kaizen’in Japonya ve Batı Arasındaki Rolü”, YA/EM
2000 Yöneylem Araştırmaları ve
Endüstri Mühendisliği XXI. Ulusal Kongresi,
Doğu Akdeniz Üniversitesi Endüstri Mühendisliği, 12-14 Haziran 2000,
Gazimağusa, K.K.T.C., 198-201 |
|
||||||||||||||||
15 |
HAŞILOĞLU,
A.Samet, Selçuk Burak Haşıloğlu (1999) “İnternet Üzerinden Akıllı Kent
Haritalarının Oluşturulması”, Yerel Yönetimlerde Kent Bilgi Sistemi
Uygulamaları, Karadeniz Teknik Üniversitesi, 13-15 Ekim 1999, Trabzon |
|
|
|||||||||||||||
14 |
HAŞILOĞLU,
Selçuk Burak (1999) “İnternet Kullanıcı Sayısındaki Artış ve Elektronik
Ticaretin Gelişimi”, IV. Ulusal Ekonometri ve İstatistik Sempozyumu,
Marmara Üniversitesi, 14-16 Mayıs 1999, Belek, Antalya, 449-456 |
|
|
|||||||||||||||
13 |
HAŞILOĞLU,
Selçuk Burak, Pınar Göklüberk, Nesrin Kacar (1999) “Japon Üretim Yönetimi
Anlayışının Hazır Giyim Endüstrisindeki Etkileri”, YA/EM 99 Yöneylem Araştırmaları ve Endüstri
Mühendisliği XX. Ulusal Kongresi,
Kara Harp Okulu, 8-9 Haziran 1999, Ankara |
|
||||||||||||||||
12 |
HAŞILOĞLU, Selçuk
Burak, Abdullah Karaman (1999) “İnternet’te Anket ve Benzeri Uygulamaların
Gerçekleştirilmesi”, YA/EM 99 Yöneylem
Araştırmaları ve Endüstri Mühendisliği XX. Ulusal Kongresi, Kara Harp Okulu, 8-9 Haziran 1999, Ankara |
|
||||||||||||||||
11 |
HAŞILOĞLU,
Selçuk Burak, A. Samet Haşıloğlu (1999) “Enformasyon Toplumunda Kuruluşların
İnternet Üzerindeki Durumu”, YA/EM 99 Yöneylem Araştırmaları ve Endüstri Mühendisliği XX. Ulusal Kongresi, Kara Harp Okulu, 8-9
Haziran 1999, Ankara |
|
|
|||||||||||||||
10 |
HAŞILOĞLU, Selçuk
Burak (1999) “Enformasyon Toplumuna Geçiş Sürecinde İnternet’te Ticaret
Yapmanın Önemi”, Denizli’de Sanayileşme ve Kentleşme Sempozyumu, TMMOB
Makine Müh. Odası, Yayın No:230, 15-17 Ekim 1999, Denizli, 315-322 |
|
|
|||||||||||||||
9 |
HAŞILOĞLU,
Selçuk Burak, Muhammet Emin Soydaş (1999) “Kavşak Sinyalizasyonu ve Denizli”,
Denizli’de Sanayileşme ve Kentleşme Sempozyumu, TMMOB Makine
Mühendisleri Odası, Yayın No:230, 15-17 Ekim 1999, Denizli, 55-60 |
|
|
|||||||||||||||
8 |
HAŞILOĞLU, Selçuk
Burak, Osman Barlas Bursalı (1998) “Hazır Giyim Sektörünün Teknolojik
Gelişmelerden Beklentiler”, YA/EM 98 Yöneylem Araştırmaları ve Endüstri Mühendisliği XIX Ulusal Kongresi, ODTÜ Endüstri
Mühendisliği, 25-26 Haziran 1998, ODTÜ Ankara |
|
|
|||||||||||||||
7 |
EROĞLU,
Feyzullah, Selçuk Burak Haşıloğlu (1998) “Intranet ve Ekstranet
Teknolojisinini Örgüt İçi Bilgi Akışı Üzerindeki Rolü”, YA/EM 98 Yöneylem Araştırmaları ve Endüstri
Mühendisliği XIX Ulusal Kongresi,
ODTÜ Endüstri Mühendisliği, 25-26 Haziran 1998, ODTÜ Ankara |
|
|
|||||||||||||||
6 |
HAŞILOĞLU,
Selçuk Burak (1997) “Bilgisayar Teknolojisinin Toplam Kalite Yönetimine
Stratejik Desteği: CAD-CAM, İnternet ve Multimedya”, I. Üretim
Araştırmaları Sempozyumu, İstanbul Teknik Üniversitesi, Sosyal Tesisleri,
30-31 Ekim 1997, Maçka, İstanbul, 126-129 |
|
|
|||||||||||||||
5 |
HAŞILOĞLU,
Selçuk Burak, Abdullah Karaman (1997) “Siberuzayda Turizm İşletmelerinin
Yeri”, VIII Ulusal Turizm Sempozyumu, Adnan Menderes Üniversitesi,
12-14 Aralık 1997, Kuşadası Aydın |
|
|
|||||||||||||||
4 |
HAŞILOĞLU, Selçuk
Burak, Muhammet Ensar Yeşilyurt (1997) “Geleceğin Pazarlama Stratejisi:
İnternet”, 21.Yüzyıla Doğru Denizli
Sanayii Sempozyumu, TMMOB Makine Mühendisleri Odası, Yayın No:1990, 17-19
Ekim 199, Denizli, 179-184 |
|
|
|||||||||||||||
3 |
HAŞILOĞLU, Selçuk
Burak (1997) “Denizli Hazır Giyim Sanayiinde CAD-CAM Teknolojisinin
Uygulanabilirliği”, 21.Yüzyıla Doğru
Denizli Sanayii Sempozyumu, TMMOB Makine Mühendisleri Odası, Yayın
No:199, 17-19 Ekim 1997, Denizli, 335-339 |
|
|
|||||||||||||||
2 |
HAŞILOĞLU,
Selçuk Burak (1996) “Yükseköğretimde Bilgisayar Destekli Öneriler”, 4.
Bilgisayar ve Haberleşme Sempozyumu, TMMOB EMO – Uludağ Üniversitesi, 11-15 Aralık 1996,
Bursa, 183-186 |
|
|
|||||||||||||||
1 |
HAŞILOĞLU, Selçuk
Burak (1996) “Hazır Giyim Sanayisinde CAD-CAM Uygulamaları”, 4. Bilgisayar
ve Haberleşme Sempozyumu, TMMOB
EMO – Uludağ Üniversitesi, 11-15 Aralık 1996, Bursa, 191-194 |
|
||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||
Etkinlik Yürütme/
Düzenleme
Kurulu Üyelikleri |
|
|
||||||||||||||||
15 |
Ekonomi
Yaz Seminerleri 2017, Pazarlama Modülü Koordinatörü, Temmuz –Ağustos
2017, Pamukkale Üniversitesi, İİBF, Denizli |
|
|
|||||||||||||||
14 |
6. Pazarlama Araştırmalarında
Alternatif Yöntemler Sempozyumu (PAAYS'2016@Denizli),
19 - 21 Mayıs 2016, Pamukkale Üniversitesi, İİBF Denizli |
|
|
|||||||||||||||
13 |
Ekonomi
Yaz Seminerleri 2016, Pazarlama Modülü Koordinatörü, Temmuz –Ağustos
2016, Pamukkale Üniversitesi, İİBF, Denizli |
|
|
|||||||||||||||
12 |
İnternet
Haftası Etkinlikleri’07, Pamukkale Üniversitesi, PAÜ İİBF. 20 Nisan 2007,
Denizli |
|
|
|||||||||||||||
11 |
Akademik
Bilişim 2006 & Bilgi Teknolojileri Kongresi IV, Pamukkale
Üniversitesi, Türkiye Bilişim Derneği, PAÜ Kongre ve Kültür Merkezi, 9-11
Şubat 2006, Denizli |
|
|
|||||||||||||||
10 |
Pamukkale
Üniversitesi Kariyer Günleri’06, Pamukkale Üniversitesi, PAÜ Kongre
ve Kültür Merkezi, 4-5 Mayıs 2006, Denizli |
|
|
|||||||||||||||
9 |
İnternet
Haftası Etkinlikleri’04, Pamukkale Üniversitesi, KOSGEB Denizli KÜGEM ve
Denizli Belediyesi, PAÜ Kongre ve Kültür Merkezi, 19-22 Nisan 2004, Denizli |
|
|
|||||||||||||||
8 |
Bilgi
Teknolojileri Kongresi III BİLGİTEK 2004, Pamukkale Üniversitesi, PAÜ
Kongre ve Kültür Merkezi, 7-9 Ekim 2004, Denizli |
|
|
|||||||||||||||
7 |
Ekonomi
Yaz Seminerleri II - EYS 2003, Pamukkale Üniversitesi, Türkiye
Ekonomi Kurumu, PAÜ İİBF, Ağustos 2003, Denizli |
|
|
|||||||||||||||
6 |
Bilgi
Teknolojileri Kongresi II BİLGİTEK 2003, Pamukkale Üniversitesi, PAÜ
Kongre ve Kültür Merkezi, 1-4 Mayıs 2003, Denizli |
|
|
|||||||||||||||
5 |
İnternet
Haftası Etkinlikleri’02, Pamukkale Üniversitesi, KOSGEB Denizli KÜGEM ve
Denizli Sanayi Odası, PAÜ İİBF Konferans Salonu, 18-20 Nisan 2002, Denizli |
|
|
|||||||||||||||
4 |
Ekonomi
Yaz Seminerleri I - EYS 2002, Pamukkale Üniversitesi, Türkiye Ekonomi
Kurumu, PAÜ İİBF, 8 Temmuz – 3 Ağustos 2002, Denizli |
|
|
|||||||||||||||
3 |
Bilgi
Teknolojileri Kongresi I BİLGİTEK 2002, Pamukkale Üniversitesi, PAÜ Kongre
ve Kültür Merkezi, 6-8 Mayıs 2002, Denizli |
|
|
|||||||||||||||
2 |
İnternet
Haftası Etkinlikleri’01, Pamukkale Üniversitesi, Elektrik Mühendisleri
Odası Denizli Şubesi, PAÜ İİBF, 18-20 Nisan 2001, Denizli |
|
|
|||||||||||||||
1 |
İnternet
Haftası Etkinlikleri’2000, Pamukkale Üniversitesi, PAÜ İİBF,
20-22 Nisan 2000, Denizli |
|
|
|||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||