Prof.Dr. Selçuk Burak Haşıloğlu

 

English

 

KİŞİSEL BİLGİLER
 

 

 

Unvan, Adı Soyadı _

Prof.Dr. Selçuk Burak Haşıloğlu

 

 

 

Çalışma Alanları _

Pazarlama Analitiği ve Araştırması

Pazarlama Bilgi Sistemi

Karar Destek Sistemleri

Veri Madenciliği, Büyük Veri

İş İstihbaratı (İş Zekası)

Kantitatif Karar Verme Teknikleri

Proje Döngüsü Yönetimi

E-Ticaret, E-Pazarlama, Dijital Pazarlama

Denizli Tekstil ve Turizm Sektörü

 

İletişim_

Pamukkale Üniversitesi

İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi

Yönetim Bilişim Sistemleri

Karar Bilimleri ABD

Kınıklı Kampüsü, 20070 Denizli – TÜRKİYE

Tel.: +0090 258 2952800

hasiloglu@pau.edu.tr

 

 

 

 

 

 

 

EĞİTİM BİLGİLERİ

 

Post-Doktora_

2008-2009

University of Reading

Informatics Research Center, Henley Business School

Reading – UK

“MIS- Yönetim Bilişim Sistemleri, Semiotics”

 

Doktora_

2000-2006

Gazi Üniversitesi

Sosyal Bilimler Enstitüsü Genel İşletme ABD

Ankara – TURKİYE

“Elektronik Posta ile Pazarlama”

 

Yüksek Lisans_

 

1995, 2012-2017

Pamukkale Üniversitesi

Fen Bilimler Enstitüsü

Bilgisayar Mühendisliği ABD

Denizli – TÜRKİYE

“Algı Haritası Modeli”

 

Yüksek Lisans_

1996-1998

Pamukkale Üniversitesi

Sosyal Bilimler Enstitüsü

Genel İşletme ABD

Denizli – TÜRKİYE

“Elektronik Ticaret”

 

Lisans_

1988-1993

Atatürk Üniversitesi

Fen Edebiyat Fakültesi

Matematik Bölümü

Erzurum – TÜRKİYE

 

 

 

 

GÖREVLER

Akademik Görevler

 

Prof.Dr_

(Karar Bilimleri)

 2017- devam ediyor

Pamukkale Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi

Yönetim Bilişim Sistemleri Bölümü, Karar Bilimleri ABD

Denizli – TÜRKİYE

 

 

Doç.Dr_

(Karar Bilimleri)

 2013- 2017

Pamukkale Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi

Yönetim Bilişim Sistemleri Bölümü, Karar Bilimleri ABD

Denizli – TÜRKİYE

 

 

Doç.Dr_

(Pazarlama)

2011- 2013

Pamukkale Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi

İşletme Bölümü, Üretim Yönetimi ve Pazarlama ABD

Denizli – TÜRKİYE

 

 

Misafir Öğretim Üyesi_

(Internet Marketing)

2008- 2009

Informatics Research Center, Henley Business School

University of Reading,

Reading – İNGİLTERE

 

 

Yardımcı Doçent Dr_

(Pazarlama)

2007- 2011

Pamukkale Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi

İşletme Bölümü, Üretim Yön. ve Pazarlama ABD

Denizli – TÜRKİYE

 

 

Öğretim Görevlisi_

(Pazarlama)

 2002- 2007

Pamukkale Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi

İşletme Bölümü, Üretim Yön. ve Pazarlama ABD

Denizli – TÜRKİYE

 

 

Araştırma Görevlisi_
(Pazarlama)

2000-2002

Gazi Üniversitesi

İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi

İşletme Bölümü

Ankara – TÜRKİYE

 

 

Araştırma Görevlisi_

(Pazarlama)

1999-2000

Pamukkale Üniversitesi

İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi

İşletme Bölümü, Üretim Yön. ve Pazarlama ABD

Denizli – TÜRKİYE

 

 

Öğretim Görevlisi _

1995-1999

Pamukkale Üniversitesi

Denizli Meslek Yüksekokulu

Denizli – TÜRKİYE

 

 

Bilgisayar Uzmanı_

1994-1995

 

 

 

Dumlupınar Üniversitesi Bilgi İşlem Merkezi

Kütahya – TÜRKİYE

 

 

 

 

 

 

 

Yurt Dışı Görevler - Ders Verme

 

 

Galati_
(Internet Marketing)

1-5 Nisan 2014

LLP/Erasmus Teachıng Staff Exchange Program

Universitatea “Dunarea de Jos” din Galati, Galati, ROMANIA

 

 

Radom_
(Internet Marketing)

30 Eylül- 6 Ekim 2013

LLP/Erasmus Teachıng Staff Exchange Program

Radom Academy of Economics, Radom - POLAND

 

 

Ploiesti_
(Internet Marketing)

23-25 Mayıs 2012

LLP/Erasmus Teachıng Staff Exchange Program

Universitatea Petrol-Gaze Din Ploiesti, Bd.Bucuresti, Ploiesti, ROMANIA

 

 

Worms_
(Internet Marketing)

23-26 Ekim 2008

LLP/Erasmus Teachıng Staff Exchange Program

Worms University of Applied Sciences, Worms - GERMANY

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

İdari Görevler

 

Anabilim Dalı Başkanlığı_

26.12.2013- devam ediyor

Yönetim Bilişim Sistemleri Bölümü Karar Bilimleri ABD

Pamukkale Üniversitesi

Denizli – TÜRKİYE

 

 

Bölüm Başkanlığı_

17.12.2013- devam ediyor

Yönetim Bilişim Sistemleri Bölüm Başkanı

Pamukkale Üniversitesi

Denizli – TÜRKİYE

 

 

Fakülte Kurul Üyeliği_

2019- devam ediyor

Pamukkale Üniversitesi

Turizm Fakültesi

Denizli – TÜRKİYE

 

 

Yönetim Kurulu Üyeliği_

2019- devam ediyor

Pamukkale Üniversitesi

Turizm Fakültesi

Denizli – TÜRKİYE

 

 

Etik Kurulu Üyeliği_

 

2017- devam ediyor

Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırma ve Yayın Etiği Kurulu Üyesi

Pamukkale Üniversitesi

Denizli – TÜRKİYE

 

 

Danışma Kurulu Üyeliği_

 

2013- 2015

Üniversite Sanayi İşbirliği Arş. Merkezi Danışma Kurulu Üyesi

Pamukkale Üniversitesi

Denizli – TÜRKİYE

 

 

Yönetim Kurulu Üyeliği_

2013-2016

Pamukkale Üniversitesi

İletişim Fakültesi

Denizli – TÜRKİYE

 

 

Yönetim Kurulu Üyeliği_

2012-2016

Türkiye Satranç Federasyonu

Ankara - TÜRKİYE

 

 

Yönetim Kurulu Üyeliği_

 

2012-2015

Pamukkale Üniversitesi

Stratejik Araştırma Geliştirme ve Entegrasyon

Araştırma ve Uygulama Merkezi - Araş.ve Uyg. Merkezi

Denizli – TÜRKİYE

 

 

Fakülte Kurulu Üyeliği_

 

01.11.2011-devam ediyor

Pamukkale Üniversitesi

İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi

Denizli – TÜRKİYE

 

 

Yönetim Kurulu Üyeliği_

 

15.04.2011- 2019

Pamukkale Üniversitesi

Sosyal Bilimler Enstitüsü

Denizli – TÜRKİYE

 

 

Yönetim Kurulu Üyeliği_

(Doçent Temsilcisi)

01.11.2011-01.11.2014

Pamukkale Üniversitesi

İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi

Denizli – TÜRKİYE

 

 

Fakülte Kurulu Üyeliği_

(Yardımcı Doçent Temsilcisi)

31.07.2010-08.04.2011

Pamukkale Üniversitesi

İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi

Denizli – TÜRKİYE

 

 

Yönetim Kurulu Üyeliği_

(Yardımcı Doçent Temsilcisi)

31.07.2010-08.04.2011

Pamukkale Üniversitesi

İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi

Denizli – TÜRKİYE

 

 

Bölüm Bşk.Yrd._

 

25.05.2010 – 15.12.2013

Pamukkale Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi

İşletme Bölümü, Bölüm Başkan Yardımcısı

Denizli – TÜRKİYE

 

 

Koordinatör_

(Projeler Koordinatörü)

2001- 2008

Pamukkale Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi

Proje Merkezi Koordinatörü

Denizli – TÜRKİYE

 

 

Müdür Yardımcısı_

 

1996-1999

Pamukkale Üniversitesi

Denizli Meslek Yüksekokulu

Denizli – TÜRKİYE

 

 

 

 

 

 

Editörlükler/Komiteler

 

Genel Yayın Yönetmeni, Editör_

2010-devam ediyor

İnternet Uygulamaları ve Yönetimi Dergisi

Indexed: EBSCOHost – DOAJ - Cabell's Directory

Denizli, Türkiye

 

 

Editör_

2014-2020

Pamukkale Journal of Eurasian Socioeconomic Studies

Denizli, Türkiye

 

 

Bölüm Editörü_

2008-2020

PAU Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Denizli, Türkiye

 

 

Editör Yardımcısı_

2014-2020

Pamukkale İşletme ve Bilişim Yönetimi Dergisi

Denizli, Türkiye

 

 

Marketing Committee_

2013- 2020

FIDE

Word Chess Federation

 

 

Düzenleme Kurulu_

Mayıs 2013

Denizli Kent Ekonomisi Forumu

Denizli

 

 

Program Committee_

 

2010-2019

International Conference on Informatics and Semiotics in Organisations (ICISO)

China, UK, Netherlands, Sweden, France, Brazil

 

 

Reviewer Committee_

2009-2016

The Electronic Journal of Business Research Methods

Indexed: Ulrich directory, EBSCO database, Cabell, CiteseerX

Reading, UK

 

 

Editorial Board_

 

2008- 2014

IJBM- International Journal of Business and Management

Indexed: AMICUS, APAIS, DOAJ, EBSCOhost, ProQuest

Toronto, Canada

 

 

Editorial Board_

2010-2012

Pamukkale Journal of Sport Sciences

Indexed: EBSCOHost - DOAJ

Denizli, Türkiye

 

 

Yürütme Kurulu Başkanı_

2011, 2013 ve 2014yılları

E-Pazarlama Çalıştayı

Pamukkale Üniversitesi İİBF

Denizli, Türkiye

 

 

 

 

 

 

Verilen Dersler

 

 

Lisans_

 

·   E-Ticaret

·   İnternet’te Pazarlama

·   Pazarlama Araştırmaları

·   Pazarlama İlkeleri

·   Pazarlama Yönetimi

 

·   Hizmet Pazarlaması

·   Tüketici Davranışları

·   Veri madenciliği

·   Proje yönetimi

·   Yönetim Bilişim Sistemleri

 

 

Yüksek Lisans_

·   İnternet’te Pazarlama

·   Pazarlama Araştırmaları

·   Uluslararası Pazarlama

·   Karar Analizi

 

 

Doktora_

·   Kantitatif Karar Verme Teknikleri

·   Nitel Araştırma Yöntemleri

·   E-İşletmecilik Stratejileri

 

 

 

 

 

 

 

Proje Hakemlik / Değerlendiricilikler

(TÜBİTAK, Kalkınma Ajansları, Teknokentler, Üniversiteler)

 

 

Sanayi Bakanlığı Hakemlik_

2017-2018

Ankara, İstanbul

 

TEYDEB İzleyicilik_

2017-2018

İstanbul

 

KOSGEB Hakemlik_

2017-2020

Denizli

 

TÜBİTAK İzleyicilik_

2016-2020

İzmir- İstanbul

 

TEYDEB Hakemlik_

2015-2020

İstanbul

 

TUBITAK Panel-Hakemlik_

2013-2020

Ankara

 

TUBITAK Dış Panel _

2009-2020

 

Değerlendirme Komitesi Üyeliği_

2011-2019

DİKA Dicle Kalkınma Ajansı, Mardin

 

 

OKA Orta Karadeniz Kalkınma Ajansı, Samsun

GEKA Güneyege Kalkınma Ajansı, Denizli

 

Bağımsız Değerlendiricilik_

2011-2015

BEBKA Bursa Eskişehir Bilecik Kalkınma Ajansı

İSTKA İstanbul Kalkınma Ajansı

KUDAKA Kuzeydoğu Anadolu Kalkınma Ajansı

 

Firma Proje Değerlendiricilik_

2010-2020

Pamukkale Teknokent

 

 

 

 

BAŞARILAR

 

Ödül ve Burslar

 

 

 

 

E-Türkiye Ödülleri Yarışması _

TÜSİAD ve TBV tarafından organize edilen 8. e Türkiye (eTR) Ödülleri, 20 Aralık 2010 Pazartesi günü, Türkiye Büyük Millet Meclisi (TBMM) Başkanı Mehmet Ali Şahin'in himayesinde TBMM'de gerçekleşti.

 

 

DTM Bilim Ödülü Birinciliği_

T.C. Başbakanlık Dış Ticaret Müsteşarlığı, 2008 Yılı Dış Ticaret Bilim Ödülü Birinciliği, “Türkiye Menşeli Tekstil Mamulleri İmajının Bulanık Mantık ile Değerlendirilmesi ve Denizli Tekstil Sanayisine Yönelik bir Uygulama”, 13 Ekim 2008, Ankara Sheraton Otel, 7000YTL.

 

 

TUBITAK Post Doktora Bursu_

TUBITAK-BIDEB_Yurt Dışı Doktora Sonrası Araştırma Burs Programı-2219, Informatics Research Center, Business School, University of Reading, Mart 2008 – Mart 2009, 20400 USD

 

 

PAÜ. Akademik Başarı Ödülü_

Pamukkale Üniversitesi 2007-2008 Öğretim Yılı Akademik Başarı Ödül Töreni, “Elektronik Posta ile Pazarlama Modellerinin Geliştirilmesi”, TUBITAK-107K528’nolu proje, 29 Şubat 2008

 

 

KAM Makale Yarışması_

Ahmet Bardakcı, Selçuk Burak Haşıloğlu (2008) “Buldan Dokumacılık İşletmerlerinde Güç Birliği: Ortak Marka–Perakendecilik”  Kent Araştırmaları Merkezi, Kent Esnaf ve Zanaatkârlarının Ekonomik Sorunları ve Çözüm Önerileri Makale Yarışması, 9 Ocak 2008, İkincilik Ödülü, 1500 YTL

 

 

 

 

 

Projeler / Destekler

 

 

TUBITAK Proje Yürütücüsü_

Selçuk Burak Haşıloğlu, “Türkiye’nin Cevaplama Tarzı Profiline Dayalı Ölçek Çalışmaları”, TUBITAK, Proje No: 115K155, 2015-2017

 

 

Proje Yürütücüsü_

Pamukkale Üniversitesi “Pamukkale Üniversitesi Bilimsel Dergilerin ve Editöriyal Hizmetlerinin Geliştirilmesi”, PAÜ. BAP. Kurumsal Altyapı Projesi, 2015-2018

 

 

Danışman _

PAU Teknoloji Transfer Ofisi, “Güney Ege Bölgesinde Üretim Odaklı Kooperatiflerin Mevcut Durum Analizi ve Gelişme Stratejileri Çalışması” GEKA-2015

 

 

Danışman _

DETKİB, “Denizli Tekstil Sanayi Stratejik Ortaklık Şebeke Organizasyonu Bilişim Altyapısının Kurulması”, GEKA-2015 Doğrudan Faaliyet Desteği, 2015

 

 

Proje Yürütücüsü_

Pamukkale Üniversitesi “İ.İ.B.F.Bilişim Altyapısının İyileştirilmesi”, PAÜ. BAP. Kurumsal Altyapı Projesi, 2015

 

 

Danışman _

Denizli Ticaret Odası, “Denizli Tekstil Yenilik ve Tasarım Merkezi” GEKA-2013 Doğrudan Faaliyet Desteği, 2013

 

 

Araştırmacı_
Pamukkale Üniversitesi, “Denizli Tekstil Sanayi Envanterinin Belirlenmesi” GEKA-2011 Doğrudan Faaliyet Desteği, 2012

 

Danışman_
Denizli Ticaret Odası, “Güney Egeli KOBİ’ler İnovasyon Yolunda”, GEKA- Ajansının İktisadi Kalkınma Mali Destek Programı, 2011-2012

 

KOSGEB Endüstriyel Uyg.-
Selçuk Burak Haşıloğlu, “Duyarlı Toplum & Sibiyo sisteminin geliştirilmesi ve pazara sunulması”, 2011-2013

 

Teknogirişim Sermayesi Desteği_
 İnternet’te pazarlama yazılım ve modellerinin oluşturulması ve pazara sunulması”, 0094.TGSD.2009, 2009-2010

 

TUBITAK Proje Yürütücüsü_
Selçuk Burak Haşıloğlu, “Elektronik Posta ile Pazarlama Modellerinin Geliştirilmesi”, TUBITAK, Proje No: 107K528, 2008-2011

 

Yardımcı Araştırmacı_

Sosyal Bilimler Koordinatörü

İnan Özer, Denizli İl Merkezi Suç Haritası ve Suç Analizi”, TUBITAK, EGM, Proje No:105G090, 2006- 2009

 

Yardımcı Araştırmacı_

Ensar Yeşilyurt, “İmalat Sanayi, Madencilik ve Taşocakçılığı ve Enerji Gaz ve Su Sektörlerine Ait ISIC Revize 2-Revize 3 Veri Sınıflandırma Sistemlerine İlişkin Dönüşüm Oranlarının Hesaplanması”, TUBİTAK, Proje No: 106K052, 2006-2007

 

Ortak Proje Yürütücülüğü_

İrfan Süer, Selçuk Burak Haşıloğlu, “Elektronik Posta ile Pazarlama Stratejileri”, Pamukkale Üniversitesi BAP Birimi, NO:2006-İİBF-001, 2005- 2006

 

Ortak Proje Yürütücülüğü_

İnan Özer, Selçuk Burak Haşıloğlu, “Denizli Sanal Ticaret Noktası Araştırması”, Pamukkale Üniversitesi BAP Birimi, 2002- 2005

 

Araştırmacı_
Uşak İli Koordinasyonu

Hasan Kazdağlı, “Denizli, Afyon, Uşak ve Muğla İlleri Doğal Gaz Potansiyeli Araştırması”, Pamukkale Üniversitesi, ODTÜ ve BOTAŞ, 2002-2003

 

Araştırmacı_

Hasan Kazdağlı, “Denizli Sanayi Envanteri Araştırması”, KOSGEB, DİE ve Denizli Sanayi Odası, 2001- 2003

 

Araştırmacı_

Arif Akşit, “Denizli Tekstil ve Turizm Sektöründe Bilgisayar Sistemlerinin Kullanımı ve Yaygınlaştırılması”, PAÜ BAP ve DPT, No:1996 DMYO-02, 1996

 

 

 

 

Seçilmiş Seminerler / Paneller / Davetli Konuşmalar

 

Konuşmacı_

“Anket mi? Bir daha düşünün!”, 23. Ulusal Pazarlama Kongresi, Haziran 2018, Kocaeli

 

Seminer_

“Müşteri İlişkilerinde Modern Yaklaşımlar”, BEBKA-Bilecik Ticaret ve Sanayi Odası, Kasım-Aralık 2015

 

Seminer_

“Teksport.org Farkındalık Semineri”, GEKA-DENIB-DETGIS

2015 yılı içerisinde 10 toplantı

 

Seminer_

“Denizli Tekstil Yenilik ve Tasarım Merkezi Çalıştayı_DTO, Farkındalık Semineri” Aydın Ticaret Odası & GEKA, Mayıs 2014

 

Konuşmacı_

“Pamukkale Destinasyonu İmajının Çekicilik Faktörlerine Göre Değerlendirilmesi”, III. Pazarlama Araştırmalarında Alternatif Yöntemler Sem., Hacettepe Üniversitesi, Beytepe, Ankara, 7-8 Mayıs 2013

 

Panel_

“Denizli Tekstili İmajı ve Geleceği”, III. Teknoloji ve Ar-Ge Günleri "BÖLGESEL KALKINMA, Pamukkale Üniversitesi, İİBF Konferans Salonu, 5 Mayıs 2011

 

Panel_

 “Web ve e-posta üzerinden pazarlama”, E-pazarlama Çalıştayı, Pamukkale Üniversitesi, İİBF Konferans Salonu, 10 Haziran 2011

 

Konuşmacı_

“Web ve e-posta üzerinden pazarlama”, E-pazarlama Çalıştayı, Pamukkale Üniversitesi, İİBF Konferans Salonu, 10 Haziran 2011

 

Konuşmacı_

“Algılanan İmaj Değerlendirmelerinde Bulanık AHP-TOPSİS Yönteminin Kullanımı”, Pazarlama Araştırmalarında Alternatif Yöntemler Sempozyumu, Dokuz Eylül Üniversitesi, Denizcilik Fakültesi, Tınaztepe Yerleşkesi, İzmir, 15-16 Nisan 2011

 

Seminer_

“Ar-Ge, İnovasyon ve Proje Eğitimi Seminerleri” DTO, GEKOBİ; Aydın Ticaret Odası & GEKA, Muğla Ticaret Odası & GEKA, Denizli Ticaret Odası & GEKA, Aralık 2011

 

Seminer_

“E-ticaret Bilinci Yaygınlaştırılması”, TTGV & EGEV

Balıkesir Sanayi Odası, 3-6 Ekim 2002, Balıkesir

Uşak Ticaret ve Sanayi Odası, 15-22 Haziran 2002, Uşak

Aydın Ticaret ve Sanayi Odası, 8-13 Temmuz 2002, Aydın

Pamukkale Üniversitesi İİBF, 28 Nisan- 6 Mayıs 2002, Denizli

 

Seminer_

Sanal İşletmecilik Stratejileri”, Lütfü Kırdar Kongre ve Sergi Sarayı, Sultan I Salonu, 6-9 Eylül 2000, Harbiye-İstanbul Bilişim 2000 Türkiye Bilişim Vakfı Seminerleri

 

Seminer_

İnternet Kullanımı ve Elektronik Ticaret”, Denizli Ticaret Odası, Şubat 2000, Denizli

 

Seminer_

“Elektronik Ticaret”, Denizli Organize Sanayi Böl.Müd., DETKİB E-Ticaret, Ekim 1999

 

 

 

 

AKADEMİK ÇALIŞMALAR

 

 

Kitaplar_

 

 

 

6

TURAN, Yıldıray, Selçuk Burak Haşıloğlu, vd. (2012) Denizli Tekstil Sanayi Envanteri, GEKA- DSO-DTO-DENIB-DETGİS, Bilal Ofset, Denizli.

 

 

5

HAŞILOGLU, Selçuk Burak, Mete Sezgin (2009) Japon İşletmeciliği ve Japonya Pazarına Yönelik Bir Uygulama, Çizgi Kitabevi, Konya.

 

 

4

YÜCEL, F., Bardakcı, A., Haşıloğlu S.B., Karagöz, M. ve Çiftçi, H. (2008) Kent Esnaf ve Zanaatkarlarının Sorunları ve Çözüm Önerileri, (KAM- ISBN-9944936243)’nın içinde: Bardakcı, A. ve Haşıloğlu S.B. “Buldan Dokumacılık İşletmelerinde Güç Birliği: Ortak Marka–Perakendecilik”, İstanbul: Kam Yayınları.

 

 

3

HAŞILOĞLU, Selçuk Burak (2007) Elektronik Posta ile Pazarlama, Beta Basım AŞ., İstanbul

 

 

2

HAŞILOĞLU, Selçuk Burak (2005) Denizli İmalat Sanayisinde Bilgi Teknolojilerine Dayalı Üretim ve Pazarlama, Denizli Sanayi Odası Denizli İmalat Sanayi Envanteri Serisi-12, Mart 2005, Denizli

 

 

1

HAŞILOĞLU, Selçuk Burak (1999) Elektronik Ticaret ve Stratejileri, Türkmen Kitabevi, No:143, İstanbul

 

 

 

 

 

Uluslararası Makaleler

Hakemli Dergiler_

 

 

14

YETİM, G., Metin Argan, Selcuk Burak Hasiloglu, & Mehpare Tokay Argan (2019) “Checkmate of Leisure! Virtual Communities Regarding Chess”, İnternet Uygulamaları ve Yönetimi Dergisi, 10(1), 25-40.

 

 

13

KALBURAN, Cetin, Selcuk Burak Hasiloglu, and Ahmet Bardakci (2019). “Does a difference in the number of response categories change the results for ACSI in the mobile phone sector?”, International Journal of Mobile Communications, 17(6), 746-759.

 

 

12

AYDIN, Oğuzhan, and Selcuk Burak Hasiloglu (2019) "An evaluation of used objects in bank TV commercials in Ramadan", Journal of Islamic Marketing, 10(4), 1219-1229.

 

 

11

KALBURAN, Cetin, and Selcuk Burak Hasiloglu (2018) "The Importance of Environmental Attitudes Towards Products for Sustainability and Business Strategies.", Present Environment and Sustainable Development, 12(2), 233-245.

 

 

10

KOCOGLU, Duygu, Suleyman Barutcu, and Selcuk Burak Hasiloglu (2017) “The Assessment of Website Design Quality in Thermal Tourism Industry: The Comparative Study for Turkish and German Thermal Hotels”, 5th Mediterranean Interdisciplinary Forum on Social Sciences and Humanities, MIFS 2017, 18-19 May 2017, Barcelona, Spain Proceedings; European Scientific Journal-ESJ, 13(10), 300-308

 

 

9

BARUTCU, Suleyman, Abdulkadir Yaldir, and Selcuk Burak Hasiloglu (2017) “From Mass to Personalized Mobile Marketing Strategies: The New Dimensions Through Expert Systems”, 5th Mediterranean Interdisciplinary Forum on Social Sciences and Humanities, MIFS 2017, 18-19 May 2017, Barcelona, Spain Proceedings; European Scientific Journal-ESJ, 13(10), 400-409

 

 

8

KALBURAN, Çetin, Selçuk Burak Haşıloğlu (2017) “Is there any difference between the results of the survey marked by the interviewer and the respondent?”, 7th Global Academic Meeting, GAM 2017 23-24 March 2017, Budapest, Hungary; European Scientific Journal-ESJ, 13(12), 233-238

 

 

7

AYDIN, Oğuzhan, Selçuk Burak Haşıloğlu (2017) "Shy customers vs non shy customers: Who does love more online shopping?”,  7th Global Academic Meeting, GAM 2017 23-24 March 2017, Budapest, Hungary; European Scientific Journal-ESJ, 13(12), 268-274

 

 

6

HASILOGLU, Selcuk Burak (2012) “Evaluation of Turkish origin textile products image with fuzzy logic”, Journal of Textile & Apparel, Vol.22(3), 169-176

 

 

5

HASILOGLU, Selcuk Burak (2009) “Evaluation of the product with cognitive mapping method, one of the elements of internet marketing mix”, Journal of Applied Sciences, Vol.9(14), 2606-2612.

 

 

4

ZERENLER, Muammer, Mete Sezgin, Selcuk Burak Hasiloglu (2009) “Strategic Utilization of IT for Corporate Crisis Management: The Empirical Study on Textile and Automotive Suppliers Sectors", International Journal of Business and Management, Vol.4(1), 3-8.

 

 

3

ZERENLER, Muammer, Selcuk Burak Hasiloglu, Mete Sezgin (2008) “Intellectual Capital and Innovation Performance: Empirical Evidence in the Turkish Automotive Supplier”, Journal of Technology Management & Innovation, Vol.3(4), 31-40.

 

 

2

HASILOGLU, Selcuk Burak, Recai Cinar (2008) “Evaluating Direct Marketing Practices on the Internet via the Fuzzy Cognitive Mapping Method”, International Journal of Business and Management, Vol.3(12), 31-38.

 

 

1

KARAMAN, Abdullah, Sabahat Bayrak Kok, Selcuk Burak Hasiloglu, Mario Rivera (2008) “Vision, Creativity, Strategic Innovation, and Transformational Leadership”, Problems & Perspectives in Management, Vol.6(2), 104-109.

 

 

 

 

 

 

 

Ulusal Makaleler
Hakemli Dergi ve Kitap Bölümleri_

 

 

44

SOYDAŞ, Muhammet Emin, Cevdet Avcıkurt ve Selçuk Burak Haşıloğlu (2019) “Tüketicilerin Helal Konseptli Otellerden Beklentilerinin Demografik Değişkenlere Göre İrdelenmesi”, Akademik Bakış Dergisi, 72, 168-193

 

 

43

YÜREKLİ, Emin, Selçuk Burak Haşıloğlu (2018) “Etnosentrik Düzeyine Göre Farklı Ülke Menşeli Ürünlerin Algısı: Kırgız Öğrenciler Örneği”, Pamukkale Journal of Eurasian Socioeconomic Studies, 5 (2), 31-40.

 

 

42

HAŞILOĞLU, Selçuk Burak ve Sanem Alkibay (2018) “Assessment of the Pamukkale Destination Image According to Attraction Factors”, Pamukkale Journal of Eurasian Socioeconomic Studies, 5(1), 57-70.

 

 

41

KALBURAN, Çetin, Oğuzhan Aydın ve Selçuk Burak Haşıloğlu (2018) “İnternet’ten Alışveriş Faktörleri Modelinin Oluşturulması ve Bilişsel Haritalama Tabanlı Karar Verme”, Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi, 10(1), 79-100.

 

 

40

BARDAKCI, Ahmet, Andım Oben Balce, Murat Kantar, Çetin Kalburan, Selçuk Burak Haşıloğlu (2017) “Entropy Measure to Compare the Internet and Face to Face Surveys”, Journal of Internet Applications and Management, 8(2), 31-44

 

 

39

YÜREKLİ, Emin, Selçuk Burak Haşıloğlu, (2017) “Evaluation of the Factors Affecting the Purchasing Decisions of Accounting Package Programs”, Journal of Internet Applications and Management, 8(1), 47-64

 

 

38

HAŞILOGLU, Selçuk Burak, Emre Gündüz (2017) “Web Tasarımında Profesyonel Kalite ve Görünüm”, Web Tasarımı Satış ve Pazarlama (Kitap Bölümü, Ed.:M.A.Tiltay), Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Eskişehir, 2-27

 

 

37

SOYDAŞ, Muhammet Emin, Cevdet Avcıkurt ve Selçuk Burak Haşıloğlu (2017) “Türkiye’deki Helal Konseptli Otellerin Web Sayfalarının Helal Konsept Özellikleri Yönünden İncelenmesi”, Türk & İslam Dünyası Sosyal Araştırmalar Dergisi, 4 (12), 334-350

 

 

36

HAŞILOGLU, Selçuk Burak (2017)“ Pazarlamada Bilgi Teknolojileri ve Bilgi Sistemleri”, Pazarlama Yönetimi (Kitap Bölümü, Ed.:M.Marangoz), Beta Basım Yayım, İstanbul, 131-170

 

 

35

AKSOY, Tuğçe, Çetin Kalburan, Duygu Koçoğlu ve Selçuk Burak Haşıloğlu (2017) “Cinsiyet Kimliğine Göre Cevaplama Eğilimi Var Mıdır?”, Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi, 9 (1), 57-70

 

 

34

KALBURAN, Çetin, Murat Kantar, Mustafa Atahan Yılmaz, Selçuk Burak Haşıloğlu (2017) “SERVQUAL beklenti anketinde geçmiş deneyim sorgulanmalı mıdır?” PPAD - Pazarlama ve Pazarlama Araştırmalar Dergisi, 10(20), 121-134

 

 

33

HAŞILOGLU, Selçuk Burak (2016) “Nezaket ve Görgü Kuralları”, Protokol ve Sosyal Davranış Kuralları (Kitap Bölümü, Ed.:E.Sağlık), Atatürk Üniversitesi AÖF Yayınları, Erzurum

 

 

32

HAŞILOGLU, Selçuk Burak, Mehmet Emre Çubukçuoğlu (2016) “The Influence of the Religiosity Phenomenon on the Choice of Cars and Yogurt Brands”, Pamukkale Journal of Eurasian Socioeconomic Studies, 3(2), 16-30

 

 

31

BARAN Tamer, Oğuzhan Aydın, Abdulkadir Akçay & Selçuk Burak Haşıloğlu (2015) “Pazarlama Araştırmalarında anket yöntemi ile veri toplamadaki potansiyel problemlere ilişkin bir araştırma: Birden çok ifade içeren ölçek maddeleri”, Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi, 1(2): 19-36

 

 

30

HAŞILOGLU, Selçuk Burak (2015)“Betimsel Analiz Kullanımı, Anakütle Tahminleri ve Hipotez Testleri”, Pazarlama Araştırması-Marketing Research (Çev. Kitap Bölümü, Çev.Ed.:F.D.Orel), Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, 286-323

 

 

29

BARDAKCI, Ahmet, Selçuk Burak Haşıloğlu, Andım Oben Balce (2015) “Ölçek Orta Noktası Bitaraf Cevaplar İçin mi Yoksa Bihaber Cevaplar İçin mi Kullanılmaktadır? PPAD - Pazarlama ve Pazarlama Araştırmalar Dergisi, 8(16), 87-98

 

 

28

HAŞILOGLU, Selçuk Burak, Tamer Baran, Oğuzhan Aydın (2015) “Pazarlama Araştırmalarındaki Potansiyel Problemlere Yönelik Bir Araştırma: Kolayda Örnekleme ve Sıklık İfadeli Ölçek Maddeleri”, Pamukkale İşletme ve Bilişim Yönetimi Dergisi, 2(1), 19-28

 

 

27

SARITAŞ, Emel, Selçuk Burak Haşıloğlu (2015) “Çalışan Kadınların Özel Alışveriş Sitelerinden Satın Alımlarının Hedonik Amaçlı Tüketim Açısından İncelenmesi”, İnternet Uygulamaları ve Yönetimi Dergisi, 6(1), 53-62

 

 

26

HAŞILOGLU, Selçuk Burak (2013) “Teknolojik Ürünler ve Özellikleri”, Teknoloji Perakendeciliği (Kitap Bölümü, Ed.:E.Eroğlu), Anadolu Üniversitesi AÖF Yayın No:1847, Ankara

 

 

25

HAŞILOGLU, Selçuk Burak (2013) “Teknolojik Ürün Pazarına Genel Bakış”, Teknoloji Perakendeciliği (Kitap Bölümü, Ed.:E.Eroğlu), Anadolu Üniversitesi AÖF Yayın No:1847, Ankara

 

 

24

HAŞILOGLU, Selçuk Burak (2013) “Teknolojik Ürünlerin Pazarlanması”, Teknoloji Perakendeciliği (Kitap Bölümü, Ed.:E.Eroğlu), Anadolu Üniversitesi AÖF Yayın No:1847, Ankara

 

 

23

BARDAKCI, Ahmet, Selçuk Burak Haşıloğlu (2013) “SERVQUAL Ölçeğinde “Olmalı” ve “Olacak” İfadelerinin Cevapların Dağılımı Üzerindeki Etkileri”, Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi, 5(1), 1-14

 

 

22

HAŞILOGLU, Selçuk Burak (2013) “Araştırma ve Geliştirme (AR-GE) Fonksiyonu”, Genel İşletmecilik Bilgileri (Kitap Bölümü, Ed.:İ.Süer), Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara

 

 

21

ÇUBUKÇUOĞLU Mehmet Emre, Selçuk Burak Haşıloğlu (2012) “Dindarlık Olgusunun Satınalma Davranışı Faktörleri Üzerinde Etkisi”, Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi, 4(1), 1-18

 

 

20

KOÇOĞLU, Duygu, Ahmet Bardakçı, Selçuk Burak Haşıloğlu (2011) “İletilerek Yayılan E-Postalar Üzerine Pazarlama Literatürden Bazı Öneriler”, İnternet Uygulamaları ve Yönetimi Dergisi, 2(1), 15-26.

 

 

19

SEZGİN, Mete, Selçuk Burak Haşıloğlu, Emin İnal (2011) “Müze Pazarlamasında Müşteri İlişkileri ve Deneyimleri Üzerine bir Araştırma”, ZKÜ Sosyal Bilimler Dergisi (Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi), 7(13), 201-220.

 

 

18

BARUTÇU, Esin, Selçuk Burak Haşıloğlu (2010) “Organizasyonlarda İnternet’in İnformal ve Viral İletişim Aracı Olarak Kullanımı”, İnternet Uygulamaları ve Yönetimi Dergisi, 1(2), 5-16.

 

 

17

KAYA, Dursun, A. Samet Haşıloğu, Selçuk Burak Haşıloğlu (2010) “Girişimci Web Sayfalarının Değerlendirilmesinde Bulanık Bilişsel Haritalama Yönteminin Kullanımı”, EKEV Akademi Dergisi, 14(44), 335-342.

 

 

16

HAŞILOĞLU, A.Samet, Dursun Kaya, Selçuk Burak Haşıloğlu (2010) “E-Girişimcilik Araçları ve Türkiye’deki e-Girişimciler Üzerine Bir Araştırma”, Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2010 14 (2): 1-14.

 

 

15

BARDAKCI, Ahmet, Duygu Koçoğlu, Selçuk Burak Haşıloğlu (2010) "Pazarlama Alanında Yapılan Araştırmalarda Elde Edilen Aritmetik Ortalama Ölçek Orta Noktasına Eşit Midir?", Sosyoekonomi Dergisi, 2010-1, 97-112.

 

 

14

HAŞILOGLU, Selçuk Burak (2010) “Elektronik Posta ile Pazarlama Üzerine Bir Araştırma”, İnternet Uygulamaları ve Yönetimi Dergisi, 1(1), 61-74

 

 

13

BARDAKCI, Ahmet, Selçuk Burak Haşıloğlu, Duygu Koçoğlu, Süleyman Barutçu (2009) “İşletme Alanındaki Tutum Ölçekli Çalışmalarda Cevaplama Tarzı ile Demografik Değişkenler Arasındaki İlişkiyi Tespite Yönelik bir Araştırma”, PPAD - Pazarlama ve Pazarlama Araştırmalar Dergisi, 2(4), 1-17.

 

 

12

ASLAN, Şebnem, Mete Sezgin, Selçuk Burak Haşıloğlu (2008) “Özel sağlık kuruluşlarında müşteri memnuniyeti ve tercihleri üzerine bir araştırma”, İLKE- Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, Sayı: 20 Bahar’08, 23-40.

 

 

11

SEZGİN, Mete, Selçuk Burak Haşıloğlu, Muammer Zerenler (2008) “Pazarlamada Ambalajlama ve Un Mamulü Ambalajının Müşteri Üzerindeki İmajını Belirlemeye Yönelik Bulanık Mantık Yaklaşımı”, Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, C.XXV(2), 721-742.

 

 

10

HAŞILOGLU, Selçuk Burak, Mete Sezgin ve Ahmet Bardakcı (2008) “Hizmet Sektöründeki Veritabanlı Pazarlama Araştırmalarının Değerlendirilmesi”, Karaman İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, Cilt:8 Sayı:14, 228-240.

 

 

9

HAŞILOGLU, Selçuk Burak, İrfan Süer (2008) “Beyaz Eşya Sanayi İşletmelerinin İnternet Üzerindeki Hizmetlerinin Analitik Hiyerarşi Süreci ile Değerlendirilmesi”, Finans Politik & Ekonomik Yorumlar, Cilt: 45 Sayı:520, 85-94

 

 

8

HAŞILOGLU, Selçuk Burak (2008) “İnternet’te Hizmet Pazarlaması”, Ed. Çatı K. ve Baydaş A., Hizmet Pazarlaması ve Hizmet Kalitesi, Asil Yayın Dağıtım, ISBN 978-605-0074, 217-236

 

 

7

KOÇOĞLU, Duygu, Selçuk Burak Haşıloğlu (2008) “Reklam Harcamalarının İşletmelerin Etkinlik Seviyesi Üzerindeki Etkisine Yönelik bir Araştırma”, Afyon Kocatepe Üniversitesi İ.İ.B.F. Dergisi, C. 10 (1), 39-65.

 

 

6

BARDAKCI, Ahmet, Selçuk Burak Haşıloğlu (2008) “Şehirlerarası Otobüs Firmalarının Hizmet Kalitesini Ölçmeğe Dönük Bir Araştırma”, Pazarlama Dünyası, Y.22. S.1, Ocak-Şubat’08, 46-51.

 

 

5

KARAMAN, Abdullah, Selçuk Burak Haşıloğlu (2006) “Bilgi Kavramı ve Bilgiye Dayalı Organizasyonlarda Bilgi Sistemleri”, Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler MYO Dergisi, Cilt:9 Sayı 1-2, Konya, 81-94

 

 

4

HAŞILOĞLU, Selçuk Burak, Abdullah Karaman (2006) “Antalya Bölgesindeki Konaklama İşletmelerinin İnternet’teki Faaliyetleri Üzerine bir Uygulama”, Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler MYO Dergisi, Cilt:9 Sayı 1-2, Konya, 133-152

 

 

3

HAŞILOĞLU, Selçuk Burak, M. Ensar Yeşilyurt (2002) “Yeni Ekonomilerin Sigortacılık Sektörüne Kazandırdığı Yeni Bir Pazar: Bilgi Teknolojileri Pazarı”, Reasürör Milli Reasürans T.A.Ş., S:44, Nisan 2002, İstanbul, 41-52

 

 

2

HAŞILOĞLU, Selçuk Burak (2001) “Sigortacılık Sektöründe Sanal Organizasyon Teknolojileri: Internet, Intranet, ve Extranet”, Reasürör Milli Reasürans T.A.Ş., S:39, Ocak 2001, İstanbul, 23-36

 

 

1

YÜKSEL, Öznur,  Selçuk Burak Haşıloğlu (2000) “Denizli’deki Büyük Sanayi Kuruluşlarının Sanal Örgütlenme Stratejileri”, 9 Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi, No:1, Bahar 2001 C:1 S:1, İzmir, 69-88

 

 

 

 

 

Diğer Makaleler - Ulusal Yayınlar_

 

3

HAŞILOĞLU, Selçuk Burak (2011) “İnternet’te pazarlamanın yeni dönemi: Spam iletiler yerine izinli iletiler”, Pi Dergisi, 2011/04, 28-34

 

2

HAŞILOĞLU, Selçuk Burak (1996) “E-Ticaret Stratejileri”, Globus Aylık Ekonomi ve Finans Dergisi, S. 200011, Kasım 2000, 156-157

 

 

1

HAŞILOĞLU, Selçuk Burak (1996) “CAD-CAM Teknolojisinin Konfeksiyon Sanayisine Getirdikleri”, Konfeksiyon Teknik Dergisi, S. 30, Aralık 1996, 55-63

 

 

 

 

 

Uluslararası Bildiriler_

 

30

AKBAS, Havva, Selçuk Burak Haşıloğlu (2019) “E-Hizmet Kalite Algısı Dışa Dönüklük Boyutuna Göre Farklılık Gösterir mi?”, 5. Uluslararası Ekonomi Yönetimi ve Pazar Araştırmaları Kongresi, 26-27 Eylül 2019, İstanbul, E-Proceeding, 163-174

 

29

HASILOGLU, Selcuk Burak, Sezai Tokat (2019) “Bulanık Kümeleme Tabanlı Algı Haritaları ile Pazar Analizi: Cep Telefonu Markası Örneği”, ICAIAME-International Conference on Artificial Intelligence and Applied Mathematics in Engineering 2019, 20-22 April 2019, Antalya, E-Proceeding, 211-215

 

28

AYDIN, Oğuzhan, Selçuk Burak Haşıloğlu, Celaleddin Serinkan (2018) “Utangaç Tüketici Ölçeği ve İnternet’ten Satın Alma: Kırgız Üniversite Öğrencileri Örneği”, 9th International Congress on Entrepreneurship (ICE 2018) Proceedings, 10-12 May 2018, Bishkek, Kyrgyzstan, 247-255.

 

27

BARDAKCI, Ahmet, Tamer Baran, Oğuzhan Aydın, Selçuk Burak Haşıloğlu (2017) “Otomobil Markalarının Web Sayfalarında Standardizasyon ve Adaptasyon Uygulamaları”, III. Uluslararası Girişimcilik, İstihdam ve Kariyer Kongresi, 12-15 Ekim 2017, Muğla, 594-606

 

26

SOYSAL, Ayşenur, Duygu Koçoğlu, Selçuk Burak Haşıloğlu (2017) “Sağlık Sektöründe Müşteri Odaklılık ve Hizmet Kalite Algısı Üzerine bir Araştırma”, III. Uluslararası Girişimcilik, İstihdam ve Kariyer Kongresi, 12-15 Ekim 2017, Muğla, 594-606

 

25

AKBAŞ, Havva, Çetin Kalburan, Selçuk Burak Haşıloğlu (2017) “Is it sufficient to use 4 point scales in order to prevent escape responses?”, 50th Academy of Marketing Conference-2017, 3-6 July 2017, Hull, UK,  Proceedings, 81

 

24

YÜREKLİ, Emin, Selçuk Burak Haşıloğlu (2017) “Muhasebe Paket Programları Satın Alma Kararlarını Etkileyen Faktörlerin Değerlendirilmesi”, 8. Uluslararası Girişimcilik Kongresi, 14-16 Temmuz 2017, Balıkesir

 

24

KALBURAN, Çetin, Selçuk Burak Haşıloğlu (2017) “Is there any difference between the results of the survey marked by the interviewer and the respondent?”, 7th Global Academic Meeting, GAM 2017 23-24 March 2017, Budapest, Hungary, Proceedings; European Scientific Journal-ESJ, 13(12), 233-238

 

23

AYDIN, Oğuzhan, Selçuk Burak Haşıloğlu (2017) "Shy customers vs non shy customers: Who does love more online shopping?”,  7th Global Academic Meeting, GAM 2017 23-24 March 2017, Budapest, Hungary, Proceedings; European Scientific Journal-ESJ, 13(12), 268-274

 

22

KOCOGLU, Duygu, Suleyman Barutcu, and Selcuk Burak Hasiloglu (2017) “The Assessment of Website Design Quality in Thermal Tourism Industry: The Comparative Study for Turkish and German Thermal Hotels”, 5th Mediterranean Interdisciplinary Forum on Social Sciences and Humanities, MIFS 2017, 18-19 May 2017, Barcelona, Spain Proceedings; European Scientific Journal-ESJ, 13(10), 300-308

 

21

 

BARUTCU, Suleyman, Abdulkadir Yaldir, and Selcuk Burak Hasiloglu (2017) “From Mass to Personalized Mobile Marketing Strategies: The New Dimensions Through Expert Systems”, 5th Mediterranean Interdisciplinary Forum on Social Sciences and Humanities, MIFS 2017, 18-19 May 2017, Barcelona, Spain Proceedings; European Scientific Journal-ESJ, 13(10), 400-409

 

20

YUKSEKTEPE, Meltem, Selcuk Burak Hasiloglu (2017) “Dijital Dünya ile Birlikte Değişim Gösteren bir Kavram: Reklam”, IV. IBANESS Kongreler Serisi, 8-9 Nisan 2017, Russe/BULGARİSTAN Proceedings Book, 270-276

 

19

ÇUBUKÇUOĞLU, Emre, Selcuk Burak Hasiloglu (2017) “Dindarlık Olgusu Açısından Tüketici Davranışı”, IV. IBANESS Kongreler Serisi, 8-9 Nisan 2017, Russe/BULGARİSTAN Proceedings Book, 807-812

 

18

GÜRCAN, Mehmet Emin, Selcuk Burak Hasiloglu (2017) “Polonyalı ile Türk turistlerin Pamukkale destinasyonu ürün tercihleri”, I. Uluslararası Mesleki ve Teknik Bilimler Kongresi-UMTEB, 8-10 Nisan 2017, Batum, Gürcistan

 

17

HASILOGLU, Selcuk Burak, Duygu Kocoğlu, İbrahim Aksel (2015) “Sponsorluk: TSF-Sponsor Kurum Arasında Kazan Kazan Döngüsü” 13. Uluslararası Türk Dünyası Sosyal Bilimler Kongresi, 28-30 Ekim 2015, Baku, Azerbaycan

 

16

KALBURAN, Çetin, Selçuk Burak Haşıloğlu (2015) “Consumers' Perceived Risks and Risk Reduction Efforts In Internet Shopping”, Uluslararası Avrasya Ekonomileri Konferansı 2015, 9-11 September 2015, Kazan, Rusya, 750-754

 

15

KOÇOĞLU, Duygu, Tuğçe Aksoy, Selçuk Burak Haşıloğlu (2015) “Erkek Egemen Ailede Erkek Tüketicinin Satın Alma Davranışı”, International Research Congress on Social Sciences, 02 - 06 May 2015, International University of Sarajevo Sarajevo / Bosnia and Herzegovina

 

14

HASILOGLU, Selcuk Burak, Ozan Çapraz, Yasemin Tanrıverdi (2014) “Mısır İplik Sanayisi Girişimcilerinin Web Sayfalarının Değerlendirilmesi”, 6th International Congress on Entrepreneurship (ICE'14), 24-26 Nisan 2014, Bişkek, Kırgızistan, 180-188

 

13

HASILOGLU, Selcuk Burak, Çetin Kalburan (2013) “Ekolojik çevreye duyarlı işletmecilik yaklaşımı ve Unilever örneği”, International Conference On Eurasian Economies 2013, 17-18 Eylül 2013, St. Petersburg, Rusya, 976-982

 

12

HASILOGLU, Selcuk Burak (2012) “Menşei Ülke İmajının Bulanık Küme Kuramı ile Değerlendirilmesi”, International Conference On Eurasian Economies 2012, 11-13 Ekim 2012, Almaata, Kazakistan, 291-297

 

11

GULMEZ, Mustafa, Ismail Karayun, Selçuk Burak Haşıloğlu (2012) “Green Marketing Activities of Green Star Hotels in Concept of Sustainable Tourism”, 3rd International Symposium on Sustainable Development Abstract Book, Sarajevo, 392.

 

10

HASILOGLU, Selcuk Burak (2011) “Müşteri İlişkileri Yönetimine Dayalı Elektronik Posta İle Pazarlama Modeli Çalışması” 3th International Congress on Entrepreneurship (ICE'11) 17-19 May 2011, Bişkek, Kırgızistan, 303-307

 

9

HASILOGLU, Selcuk Burak, Ahmet Bardakcı (2011) “Ağızdan Ağza İletişime Dayalı Elektronik Posta İle Pazarlama”,  International Congress on Knowledge, Economy and Management Congress ICKEM2011, 23-25 Haziran 2011 Sarajevo, Bosnia&Herzegovina, 2552-2561.

 

8

HAŞILOĞLU, Selçuk Burak, H. Serhan Çalhan (2010) “Bir İnternet Teknolojisi Ürünün Doğuşu ve Sansürlerden Dolayı Engellenmesi”, XV. Türkiye’de İnternet Konferansı, 2-4 Aralık 2010, İstanbul Teknik Üniversitesi, Ayazağa, İstanbul.

 

7

HAŞILOĞLU, Selçuk Burak, Naci Karkın, Hüseyin Serhan Çalhan (2010) “Sosyal Belediyeciliğe Teknolojik Bir Araç: SİBİYO”. Türkiye Sağlıklı Kentler Birliği 6. Konferansı, 14-15-16 Ekim 2010, Denizli.

 

6

HASILOGLU, Selcuk Burak, Kecheng Liu (2009) “Applicability of E-Mail Marketing on Academic Staff in the UK in Comparison with Turkey”, European and Mediterranean Conference on Information Systems - EMCIS 2009, July 13-14, Izmir, Turkey

 

5

SOYDAŞ, Muhammed Emin, Selçuk Burak Haşıloğlu (2007) “Local Festival Tourism And Interaction of Vocational Schools Students In That Locality”, 2007 International Tourism Biennial, Çanakkale University, The School of Tourism & Hotel Management, 30 April-5 May 2007, Çanakkale, Turkey, 542-548.

 

4

HAŞILOĞLU, Selçuk Burak, Muhammed Emin Soydaş (2007) “Database Marketing Applications In Accommodation Establishments In Pamukkale”, 2007 International Tourism Biennial, Çanakkale University, The School of Tourism & Hotel Management, 30 April-5 May 2007, Çanakkale, Turkey, 411-417.

 

3

HAŞILOĞLU, Selçuk Burak (2005) “Denizli Gıda Sanayi İşletmelerinin Gümrük Birliğinden Ne Derece Etkilendikleri Üzerine Bir Araştırma”, SME’s Towards The Membership Of European Union: Experiences of Turkey And Other Similar Countries, 19-22 May 2005, Bandırma, Turkey, 507-518

 

2

HAŞILOĞLU, Selçuk Burak, İrfan Süer (2005) “The Effects Of Electronic Mail Marketing On Direct Marketing”, First International Conference on Business, Management and Economics, 16-19 June 2005, Yaşar University, Çeşme, Turkey

 

 

1

ERDOĞAN, Mete Okan, Nesrin Işıkoğlu, Nilüfer Kahraman, Selçuk Burak Haşıloğlu (2004) “Üniversite Eğitimindeki Kalite Çalışmalarında İnteraktif ve Yarı İnteraktif Veri Tabanı Modellemesi”, IV. Uluslar arası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu EGİTEK 2004 / IETC 2004, TOJET, Sakarya Üniversitesi, 24-26 Kasım 2004, Sakarya, Türkiye

 

 

 

 

 

Ulusal Bildiriler_

 

53

AYDIN Oğuzhan & Selçuk Burak Haşıloğlu (2017) “Utangaçlığın Satın Alma Karar Verme Tarzlarına Etkisi” 22. Pazarlama Kongresi, 28-30 Eylül 2017, Trabzon, 858-816

 

52

GÜRKAYNAK Şeyda, Çetin Kalburan & Selçuk Burak Haşıloğlu (2017) “Ölçeklerde Kullanılan İki Farklı Etiket Formatının Kıyaslanması: Bütün Etiketleme ve Uçları Etiketleme” 22. Pazarlama Kongresi, 28-30 Eylül 2017, Trabzon, 455-462

 

51

AKSOY Tuğçe, Duygu Koçoğlu & Selçuk Burak Haşıloğlu (2017) “Cinsiyete Göre Memnuniyet Dağılımları ve Ekstrem Katılımcı Cevaplama Tarzları” 22. Pazarlama Kongresi, 28-30 Eylül 2017, Trabzon, 409-422

 

50

GÜRKAYNAK Şeyda, Nilüfer Sezen Doğan, Süleyman Barutcu & Selçuk Burak Haşıloğlu (2016) “Sosyal Medya Uygulamalarının Kullanım Sıklıklarına Göre Değişim Süreci: Akademisyenler ve Öğrenciler Üzerinde Karşılaştırmalı Bir Araştırma” 21. Pazarlama Kongresi, 6-8 Ekim 2016, Kütahya, Cilt:2, 803-810

 

49

AKSOY Tuğçe, Çetin Kalburan, Duygu Koçoğlu & Selçuk Burak Haşıloğlu (2016) “Cinsiyet Kimliğine Göre Cevaplama Eğilimi Var mıdır?” 21. Pazarlama Kongresi, 6-8 Ekim 2016, Kütahya, Cilt:2, 795-802

 

48

KALBURAN, Çetin, Murat Kantar, Mustafa Atahan Yılmaz, Selçuk Burak Haşıloğlu (2015) “SERVQUAL Beklenti Anketinde Geçmiş Deneyim Sorgulanmalı mıdır? 20.Ulusal Pazarlama Kongresi, 10-13 Haziran 2015, Eskişehir, 185-194

 

47

BALCE, Andım Oben, Ahmet Bardakçı, Selçuk Burak Haşıloğlu (2015) “Orta Nokta Bitaraf Cevap mıdır? Bihaber Cevap mıdır?” 20.Ulusal Pazarlama Kongresi, 10-13 Haziran 2015, Eskişehir, 157-167

 

46

KALBURAN, Çetin, Selçuk Burak Haşıloğlu (2015) “Psikolojik Stres Düzeyi ile İnternet’ten Plansız Satın Alma Davranışı Arasındaki İlişkinin Araştırılmasına Yönelik bir Çalışma”, 2. Ulusal Yönetim Bilişim Sistemleri Kongresi, 8-10 Ekim 2015, Atatürk Üniversitesi, Erzurum, 1088-1097

 

45

SARITAŞ, Emel, Selçuk Burak Haşıloğlu (2014) “Çalışan Kadınların Özel Alışveriş Sitelerinden Satın Alımlarının Hedonik Tüketim Açısından İncelenmesi”, Yönetim Bilişim Sistemleri Kongresi (YBS’2014), 16-17 Ekim 2014, Boğaziçi Üniversitesi, İstanbul

 

44

HAŞILOĞLU, Selçuk Burak, Tamer Baran, Oğuzhan Aydın, Orhan Emre Elma (2014) “Online Alışverişin Algılanan Risk ve Güven Açısından bir Model Önerisi ile Değerlendirilmesi”, Yönetim Bilişim Sistemleri Kongresi (YBS’2014), 16-17 Ekim 2014, Boğaziçi Üniversitesi, İstanbul

 

43

HAŞILOĞLU, Selçuk Burak, Oğuzhan Aydın (2014) “Bankaların Bayram Döneminde Kullandıkları Objelerin Belirlenmesi Üzerine Bir Araştırma”, Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, 15-17 Ekim 2014, Hopa, Artvin.

 

42

HAŞILOĞLU, Selçuk Burak, Tamer Baran, Oğuzhan Aydın (2013) “Pazarlama Araştırmalarındaki Potansiyel Problemlere Yönelik Bir Araştırma: Kolayda Örnekleme ve Sıklık İfadeli Ölçek Maddeleri”, 18.Ulusal Pazarlama Kongresi, 19-22 Haziran 2013, Sarıkamış, Kars, 28-42.

 

41

HAŞILOĞLU, Selçuk Burak, Semih S. Öztekin, Nilsen Kundakcı (2013) “ÇBÖ ile Oluşturulan Algılama Haritalarının Yorumlanmasında TOPSIS Yönteminin Kullanılması,” 18.Ulusal Pazarlama Kongresi, 19-22 Haziran 2013, Sarıkamış, Kars, 43-54.

 

40

BARDAKCI, Ahmet, Selçuk Burak Haşıloğlu (2013) “SERVQUAL Ölçeğinin Kullanıldığı Çalışmalarda Cevaplama Tarzları”, 18.Ulusal Pazarlama Kongresi, 19-22 Haziran 2013, Sarıkamış, Kars, 55-64.

 

39

BARDAKCI, Ahmet, Selçuk Burak Haşıloğlu (2010) “Tutum Ölçeklerinde İdeal Cevap Alternatifi Sayısı Ne Olmalıdır? Pamukkale İİBF Örneği”, 15.Ulusal Pazarlama Kongresi, Kuşadası, 26-29 Ekim 2010, 424-429.

 

38

BARDAKCI, Ahmet, Selçuk Burak Haşıloğlu, Süleyman Barutçu, Duygu Koçoğlu (2009) “İşletme Alanındaki Tutum Ölçekli Çalışmalarda Cevaplama Tarzı ile Demografik Değişkenler Arasındaki İlişkiyi Tespite Yönelik bir Araştırma”, 14.Ulusal Pazarlama Kongresi, 14-17 Ekim’09, Yozgat, 490-498.

 

37

HAŞILOĞLU, Selçuk Burak (2009) “Bir Turizm Merkezi Olan Pamukkale ve Çevresi İmajının Bulanık Mantık ile Değerlendirilmesi”, 14.Ulusal Pazarlama Kongresi, 14-17 Ekim’09, Yozgat, 499-513.

 

36

HAŞILOĞLU, Selçuk Burak (2009) “İnternet’te Pazarlama Karması Elemanlarından Mamulün Bilişsel Haritalama Yöntemi ile Değerlendirilmesi”, 8. Anadolu İşletmecilik Kongresi, Celal Bayar Üniversitesi, 7-9 Mayıs’09, Manisa, 92-96.

 

35

HAŞILOĞLU, Selçuk Burak, İrfan Süer (2007) “Akademik Personelin Turizm İçerikli Reklam İletilerinden Etkilenme Durumları Üzerine Boylamsal bir Çalışma”, 12. Ulusal Pazarlama Kongresi, 18-20 Ekim’07, Sakarya, 267-284

 

 

34

BARDAKCI, Ahmet, Selçuk Burak Haşıloğlu (2007) “Farklı Boyutlardaki Metrik Ölçeklerin Ortak Boyuta Dönüştürülmesi”, 12. Ulusal Pazarlama Kongresi, 18-20 Ekim’07, Sakarya, 399-410

 

 

33

HAŞILOĞLU, Selçuk Burak, İrfan Süer (2007) “Elektronik Posta ile Pazarlamaya bir Model Çalışması”, YA/EM 2007 Yöneylem Araştırmaları ve Endüstri Mühendisliği 27. Ulusal Kongresi, 9 Eylül Üniversitesi Endüstri Mühendisliği, 2-4 Temmuz 2007, İzmir, 802-809

 

 

32

TOPUZ, Bülent, Esin Barutçu, Selçuk Burak Haşıloğlu (2007) “Hizmet Sektöründe Bilgi Teknolojilerine Dayalı Değişim Ve Değişime Direnmeye Yönelik Bir Araştırma”, YA/EM 2007 Yöneylem Araştırmaları ve Endüstri Mühendisliği 27. Ulusal Kongresi, 9 Eylül Üniversitesi Endüstri Mühendisliği, 2-4 Temmuz 2007, İzmir, 123-130

 

 

31

SÜER, İrfan, Selçuk Burak Haşıloğlu, Sabahat Bayrak Kök (2007) “Elektronik Postanın Bir Reklam Aracı Olarak Kullanılması ve İzinli Pazarlamadaki Rolü”, VI. Anadolu İşletmecilik Kongresi, Kırıkkale Üniversitesi İİBF., 31 Mayıs – 2 Haziran 2007, Kırıkkale, 661-670

 

 

30

HAŞILOĞLU, Selçuk Burak, Mehmet Gürsoy, Emine Şengün, M.Özge Çalışal, K.Ece Şimşek (2006) “Bir Kamu İktisadi İşletme Uygulaması: Belsam Örneği”, Buldan Sempozyumu, PAÜ, Buldan Kaymakamlığı ve Buldan Belediyesi, 23-24/11/2006, Buldan, Denizli

 

 

29

HAŞILOĞLU, Selçuk Burak, İrfan Süer (2005) “Elektronik Posta Aracılığı İle Müşteri İlişkileri Yönetimi Sisteminin Uygulanabilirliği”, YA/EM 2005 Yöneylem Araştırmaları ve Endüstri Mühendisliği 25. Ulusal Kongresi, Koç Üniversitesi Endüstri Mühendisliği, 4-6 Temmuz 2005, Rumelifeneri, İstanbul

 

 

28

HAŞILOĞLU, Selçuk Burak (2005) “Toplam Kalite Yönetimi Anlayışı Nereye Doğru Gidiyor? Kaizen, Yenilik ve Farklılık”, YA/EM 2005 Yöneylem Araştırmaları ve Endüstri Mühendisliği 25. Ulusal Kongresi, Koç Üniversitesi Endüstri Mühendisliği, 4-6 Temmuz 2005, Rumelifeneri, İstanbul

 

 

27

HAŞILOĞLU, Selçuk Burak (2004) “On-Line Pazarlama Modeli: Denizli Sanal Ticaret Noktası”, Bilgi Teknolojileri Kongresi III, BİLGİTEK 2004, 7-9 Ekim 2004, Denizli, 15-18

 

 

26

HAŞILOĞLU, A.Samet, Selçuk Burak Haşıloğlu (2004) “Erzurum’da Faailyet Gösteren İşletmelerin E-Ticaretten Yararlanmalarına Yönelik Bir Araştırma”, Bilgi Teknolojileri Kongresi III, BİLGİTEK 2004, 7-9 Ekim 2004, Denizli, 222-225

 

 

25

HAŞILOĞLU, Selçuk Burak (2003) “Sanal İşletmecilik Stratejisi Anlayışında Elektronik Ticarette Yaşanan Olumsuzluklar ve Bir Uygulama”, Bilgi Teknolojileri Kongresi II, BİLGİTEK 2003, 1-4 Mayıs 2003, Denizli, 176-179

 

 

24

HAŞILOĞLU, Selçuk Burak (2003) “Şirket Birleşimlerinde Yeni Bir Boyut: Sanal Organizasyonlar”, Bilgi Teknolojileri Kongresi II, BİLGİTEK 2003,, 1-4 Mayıs 2003, Denizli, 290-292

 

 

23

HAŞILOĞLU, Selçuk Burak (2001) “Sanal İşletmeciliğin Stratejik Açıdan Değerlendirilmesi”, YA/EM 2001 Yöneylem Araştırmaları ve Endüstri Mühendisliği XXII. Ulusal Kongresi, Gazi Üniversitesi Endüstri Mühendisliği, 4-6 Temmuz 2001, Maltepe, Ankara

 

 

22

HAŞILOĞLU, A.Samet, Ziya Ayık, Selçuk Burak Haşıloğlu (2001) “Elektronik Ticaret Kavramı ve Beraberinde Getirdiği Yenilikler”, YA/EM 2001 Yöneylem Araştırmaları ve Endüstri Mühendisliği XXII. Ulusal Kongresi, Gazi Üniversitesi Endüstri Mühendisliği, 4-6 Temmuz 2001, Maltepe, Ankara

 

 

21

HAŞILOĞLU, Selçuk Burak, M. Ensar Yeşilyurt (2001) “Ürün Veritabanı Protokolünün İnternet2in Gelişimine Etkisi”, YA/EM 2001 Yöneylem Araştırmaları ve Endüstri Mühendisliği XXII. Ulusal Kongresi, Gazi Üniversitesi Endüstri Mühendisliği, 4-6 Temmuz 2001, Maltepe, Ankara

 

 

20

HAŞILOĞLU, Selçuk Burak (2000) “Bilgi Kavramı ve Bilgiye Dayalı Organizasyon”, Bilişim 2000Kongresi, Lütfü Kırdar Kongre ve Sergi Sarayı, 6-9 Eylül 2000, Harbiye-İstanbul

 

 

19

KARAMAN, Abdullah, Muhannet Emin Soydaş, Selçuk Burak Haşıloğlu, M.Ensar Yeşilyurt (2000) “Turizm İşletmelerinde Güç Faktörünün Toplam Kalite Yönetimi Üzerindeki Rolü ve Kuzey Kıbrıs”, YA/EM 2000 Yöneylem Araştırmaları ve Endüstri Mühendisliği XXI. Ulusal Kongresi, Doğu Akdeniz Üniversitesi Endüstri Mühendisliği, 12-14 Haziran 2000, Gazimağusa, K.K.T.C.

 

 

18

BAYRAK, Sabahat, Selçuk Burak Haşıloğlu (2000) “Örgütlerin Gelişimi Açısından Etkili Bir Güç: Bilgi”, YA/EM 2000 Yöneylem Araştırmaları ve Endüstri Mühendisliği XXI. Ulusal Kongresi, Doğu Akdeniz Üniversitesi Endüstri Mühendisliği, 12-14 Haziran 2000, Gazimağusa, K.K.T.C., 291-294

 

17

HAŞILOĞLU, A.Samet, Selçuk Burak Haşıloğlu (2000) “Siberuzay ve Sanal Organizasyonlar”, YA/EM 2000 Yöneylem Araştırmaları ve Endüstri Mühendisliği XXI. Ulusal Kongresi, Doğu Akdeniz Üniversitesi Endüstri Mühendisliği, 12-14 Haziran 2000, Gazimağusa, K.K.T.C., 334-337

 

16

İRMİŞ, Ayşe, Selçuk Burak Haşıloğlu (2000) “Kaizen’in Japonya ve Batı Arasındaki Rolü”, YA/EM 2000 Yöneylem Araştırmaları ve Endüstri Mühendisliği XXI. Ulusal Kongresi, Doğu Akdeniz Üniversitesi Endüstri Mühendisliği, 12-14 Haziran 2000, Gazimağusa, K.K.T.C., 198-201

 

15

HAŞILOĞLU, A.Samet, Selçuk Burak Haşıloğlu (1999) “İnternet Üzerinden Akıllı Kent Haritalarının Oluşturulması”, Yerel Yönetimlerde Kent Bilgi Sistemi Uygulamaları, Karadeniz Teknik Üniversitesi, 13-15 Ekim 1999, Trabzon

 

 

14

HAŞILOĞLU, Selçuk Burak (1999) “İnternet Kullanıcı Sayısındaki Artış ve Elektronik Ticaretin Gelişimi”, IV. Ulusal Ekonometri ve İstatistik Sempozyumu, Marmara Üniversitesi, 14-16 Mayıs 1999, Belek, Antalya, 449-456

 

 

13

HAŞILOĞLU, Selçuk Burak, Pınar Göklüberk, Nesrin Kacar (1999) “Japon Üretim Yönetimi Anlayışının Hazır Giyim Endüstrisindeki Etkileri”, YA/EM 99 Yöneylem Araştırmaları ve Endüstri Mühendisliği XX. Ulusal Kongresi, Kara Harp Okulu, 8-9 Haziran 1999, Ankara

 

12

HAŞILOĞLU, Selçuk Burak, Abdullah Karaman (1999) “İnternet’te Anket ve Benzeri Uygulamaların Gerçekleştirilmesi”, YA/EM 99 Yöneylem Araştırmaları ve Endüstri Mühendisliği XX. Ulusal Kongresi, Kara Harp Okulu, 8-9 Haziran 1999, Ankara

 

11

HAŞILOĞLU, Selçuk Burak, A. Samet Haşıloğlu (1999) “Enformasyon Toplumunda Kuruluşların İnternet Üzerindeki Durumu”, YA/EM 99 Yöneylem Araştırmaları ve Endüstri Mühendisliği XX. Ulusal Kongresi, Kara Harp Okulu, 8-9 Haziran 1999, Ankara

 

 

10

HAŞILOĞLU, Selçuk Burak (1999) “Enformasyon Toplumuna Geçiş Sürecinde İnternet’te Ticaret Yapmanın Önemi”, Denizli’de Sanayileşme ve Kentleşme Sempozyumu, TMMOB Makine Müh. Odası, Yayın No:230, 15-17 Ekim 1999, Denizli, 315-322

 

 

9

HAŞILOĞLU, Selçuk Burak, Muhammet Emin Soydaş (1999) “Kavşak Sinyalizasyonu ve Denizli”, Denizli’de Sanayileşme ve Kentleşme Sempozyumu, TMMOB Makine Mühendisleri Odası, Yayın No:230, 15-17 Ekim 1999, Denizli, 55-60

 

 

8

HAŞILOĞLU, Selçuk Burak, Osman Barlas Bursalı (1998) “Hazır Giyim Sektörünün Teknolojik Gelişmelerden Beklentiler”, YA/EM 98 Yöneylem Araştırmaları ve Endüstri Mühendisliği XIX Ulusal Kongresi, ODTÜ Endüstri Mühendisliği, 25-26 Haziran 1998, ODTÜ Ankara

 

 

7

EROĞLU, Feyzullah, Selçuk Burak Haşıloğlu (1998) “Intranet ve Ekstranet Teknolojisinini Örgüt İçi Bilgi Akışı Üzerindeki Rolü”, YA/EM 98 Yöneylem Araştırmaları ve Endüstri Mühendisliği XIX Ulusal Kongresi, ODTÜ Endüstri Mühendisliği, 25-26 Haziran 1998, ODTÜ Ankara

 

 

6

HAŞILOĞLU, Selçuk Burak (1997) “Bilgisayar Teknolojisinin Toplam Kalite Yönetimine Stratejik Desteği: CAD-CAM, İnternet ve Multimedya”, I. Üretim Araştırmaları Sempozyumu, İstanbul Teknik Üniversitesi, Sosyal Tesisleri, 30-31 Ekim 1997, Maçka, İstanbul, 126-129

 

 

5

HAŞILOĞLU, Selçuk Burak, Abdullah Karaman (1997) “Siberuzayda Turizm İşletmelerinin Yeri”, VIII Ulusal Turizm Sempozyumu, Adnan Menderes Üniversitesi, 12-14 Aralık 1997, Kuşadası Aydın

 

 

4

HAŞILOĞLU, Selçuk Burak, Muhammet Ensar Yeşilyurt (1997) “Geleceğin Pazarlama Stratejisi: İnternet”, 21.Yüzyıla Doğru Denizli Sanayii Sempozyumu, TMMOB Makine Mühendisleri Odası, Yayın No:1990, 17-19 Ekim 199, Denizli, 179-184

 

 

3

HAŞILOĞLU, Selçuk Burak (1997) “Denizli Hazır Giyim Sanayiinde CAD-CAM Teknolojisinin Uygulanabilirliği”, 21.Yüzyıla Doğru Denizli Sanayii Sempozyumu, TMMOB Makine Mühendisleri Odası, Yayın No:199, 17-19 Ekim 1997, Denizli, 335-339

 

 

2

HAŞILOĞLU, Selçuk Burak (1996) “Yükseköğretimde Bilgisayar Destekli Öneriler”, 4. Bilgisayar ve Haberleşme Sempozyumu, TMMOB EMO – Uludağ Üniversitesi, 11-15 Aralık 1996, Bursa, 183-186

 

 

1

HAŞILOĞLU, Selçuk Burak (1996) “Hazır Giyim Sanayisinde CAD-CAM Uygulamaları”, 4. Bilgisayar ve Haberleşme Sempozyumu, TMMOB EMO – Uludağ Üniversitesi, 11-15 Aralık 1996, Bursa, 191-194

 

 

 

 

Etkinlik Yürütme/

Düzenleme Kurulu Üyelikleri

 

 

15

Ekonomi Yaz Seminerleri 2017, Pazarlama Modülü Koordinatörü, Temmuz –Ağustos 2017, Pamukkale Üniversitesi, İİBF, Denizli

 

 

14

6. Pazarlama Araştırmalarında Alternatif Yöntemler Sempozyumu (PAAYS'2016@Denizli), 19 - 21 Mayıs 2016, Pamukkale Üniversitesi, İİBF Denizli

 

 

13

Ekonomi Yaz Seminerleri 2016, Pazarlama Modülü Koordinatörü, Temmuz –Ağustos 2016, Pamukkale Üniversitesi, İİBF, Denizli

 

 

12

İnternet Haftası Etkinlikleri’07, Pamukkale Üniversitesi, PAÜ İİBF. 20 Nisan 2007, Denizli

 

 

11

Akademik Bilişim 2006 & Bilgi Teknolojileri Kongresi IV, Pamukkale Üniversitesi, Türkiye Bilişim Derneği, PAÜ Kongre ve Kültür Merkezi, 9-11 Şubat 2006, Denizli

 

 

10

Pamukkale Üniversitesi Kariyer Günleri’06, Pamukkale Üniversitesi, PAÜ Kongre ve Kültür Merkezi, 4-5 Mayıs 2006, Denizli

 

 

9

İnternet Haftası Etkinlikleri’04, Pamukkale Üniversitesi, KOSGEB Denizli KÜGEM ve Denizli Belediyesi, PAÜ Kongre ve Kültür Merkezi, 19-22 Nisan 2004, Denizli

 

 

8

Bilgi Teknolojileri Kongresi III BİLGİTEK 2004, Pamukkale Üniversitesi, PAÜ Kongre ve Kültür Merkezi, 7-9 Ekim 2004, Denizli

 

 

7

Ekonomi Yaz Seminerleri II - EYS 2003, Pamukkale Üniversitesi, Türkiye Ekonomi Kurumu, PAÜ İİBF, Ağustos 2003, Denizli

 

 

6

Bilgi Teknolojileri Kongresi II BİLGİTEK 2003, Pamukkale Üniversitesi, PAÜ Kongre ve Kültür Merkezi, 1-4 Mayıs 2003, Denizli

 

 

5

İnternet Haftası Etkinlikleri’02, Pamukkale Üniversitesi, KOSGEB Denizli KÜGEM ve Denizli Sanayi Odası, PAÜ İİBF Konferans Salonu, 18-20 Nisan 2002, Denizli

 

 

4

Ekonomi Yaz Seminerleri I - EYS 2002, Pamukkale Üniversitesi, Türkiye Ekonomi Kurumu, PAÜ İİBF, 8 Temmuz – 3 Ağustos 2002, Denizli

 

 

3

Bilgi Teknolojileri Kongresi I BİLGİTEK 2002, Pamukkale Üniversitesi, PAÜ Kongre ve Kültür Merkezi, 6-8 Mayıs 2002, Denizli

 

 

2

İnternet Haftası Etkinlikleri’01, Pamukkale Üniversitesi, Elektrik Mühendisleri Odası Denizli Şubesi, PAÜ İİBF, 18-20 Nisan 2001, Denizli

 

 

1

İnternet Haftası Etkinlikleri’2000, Pamukkale Üniversitesi, PAÜ İİBF, 20-22 Nisan 2000, Denizli